۵ غایب بزرگ بارسا برای دیدار مقابل ویارئال

پدری، رونالد آرائوخو، رافینیا، اینیگو مارتیز و پنا غایبان اصلی باشگاه بارسلونا برای دیدار با ویارئال هستند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، باشگاه بارسلونا برای دیدار بعدی خود در لالیگا برابر ویارئال، ۵ بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت و با ترکیبی ناکامل بازی خواهد کرد.

پایان هفته گذشته در جلسه تمرینی، پدری، هافبک جوان بارسا به علت آسیب از ناحیه ران مصدوم شد. گفته شده است که مدت زمان مصدومیت او بین ۲ تا ۴ ماه خواهد بود. رونالد آرائوخو نیز به دلیل مشکل همسترینگ از همراهی تیم خود محروم است. وضعیت رافینیا، وینگر برزیلی مطلوب نیست و این ستاره دو بازی آینده بارسا را از دست خواهد داد.

اینیگو مارتینز نیز نمی‌تواند برای کاتالان‌ها توپ بزند زیرا قرارداد وی هنوز در لالیگا ثبت نشده و از سمت دیگر دچار مشکلاتی عضلانی در جلسات تمرینی‌اش شده است. این بازیکن تازه‌وارد برای مدت کوتاهی نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و اگرچه درباره آینده فران تورس در بارسلونا نیز شایعاتی به گوش می‌رسد، اما وی امیدوار است روز یکشنبه برای تیمش از ابتدا به میدان برود.

ایناکی پنا آخرین بازیکن از تیم اصلی است که ژاوی قادر به استفاده از او نخواهد بود، زیرا ثبت این دروازه‌بان در لالیگا هنوز انجام نشده است و به همین دلیل آبی‌واناری‌ها نمی‌توانند از این سنگربان خود استفاده کنند.

غیبت بازیکنان اصلی، اگرچه چالشی بزرگ برای ژاوی در هفته‌های پیش رو محسوب می‌شود، اما از سوی دیگر فرصتی را برای جوانان بارسا ایجاد کرده است تا خود را به کادر فنی و هواداران باشگاه نشان دهند. پائو کوبارسی، مدافع ۱۶ ساله، همچنین فرمین لوپز، آندر آسترالاگا، دیگو کوچن و مارک کاسادو ستاره‌هایی هستند که می‌توانند در چالش کنونی به بارسا کمک کنند.

اصلی‌ترین ستاره جوان بارسایی‌ها لامینه یامال ۱۶ ساله، هفته گذشته مقابل کادیز به ترکیب تیمش اضافه شد و توانست نمایش خوبی از خود به جای بگذارد. آلخاندرو بالده نیز به‌تازگی بر مصدومیت غلبه کرده است و به تیم بازگشته تا حداقل بخشی از دغدغه‌های ژاوی برطرف شود.

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از بازی به خبرنگاران گفت: ستین و ویارئال ایده‌ای مشابه با ما دارند. آنها در خط میانی تیمی بسیار قوی هستند و می‌توانند بر مسابقه حاکم شوند. ما باید سعی کنیم مالکیت را مقابل آنها حفظ کنیم، از دفاع آنها فشار بیاوریم و در نیمه حریف حاضر باشیم. داشتن مالکیت و توپ در این بازی برای هر دو تیم بسیار کلیدی و مهم است.

کد خبر 682984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.