زائران اربعین مرز باشماق را برای تردد خود انتخاب کنند

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از زائران اربعین حسینی خواست که برای تشرف به عتبات عالیات و کربلای معلی مسیر مرز باشماق را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزت الله ضرغامی، بعدازظهر امروز _شنبه چهارم شهریورماه_ در حاشیه بازدید از محل تردد زائران اربعین در مرز باشماق مریوان اظهار کرد: امکانات خوبی در مرز باشماق مریوان فراهم شده است و آنچه را که مشاهده کردیم فراتر از تصورات ما بود.

وی با اشاره به اینکه خدمات در همه بخش‌ها دقیق و استاندارد فراهم شده است، افزود: موکب‌ها و غرفه‌های خوبی در مرز باشماق تدارک دیده شده و امکانات لازم برای خروج مناسب زائران فراهم شده است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تصریح کرد: مجموعه نیروهای انتظامی نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و کار خروج زائران بسیار خوب و روان صورت می‌گیرد و به مردم توصیه می‌کنیم مرز باشماق را برای سفر خود انتخاب دهند.

وی گفت: اگرچه که فاصله مرز باشماق تا کربلا بیشتر است اما موقعیت جدیدی فراهم شده تا زائران از آب و هوای خوب استان کردستان و شهر مریوان و مهمان نوازی مردم این دیار و سایر زیبایی‌های طبیعی آن بهره بگیرند.

ضرغامی با اشاره به اینکه شهر مریوان دارای ظرفیت‌های گردشگری بسیار زیادی است، اضافه کرد: از ظرفیت زیبایی‌های طبیعت و دریاچه زریبار باید خیلی خوب استفاده کرده و تلاش کنیم با همکاری سایر دستگاه‌ها موقعیت سرمایه گذاری را برای بخش خصوصی فراهم کنیم که در آینده نه چندان دور وضعیت گردشگری مریوان بسیار بهتر از حال حاضر خواهد شد.

به گزارش ایمنا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز همزمان با سومین روز از هفته دولت در سفری یک روزه میهمان استان کردستان بود و در این سفر ابتدا از چندین پروژه گردشگری در شهر سنندج بازدید کرد و سپس در مرز باشماق مریوان حضور یافت.

کد خبر 682973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.