کاهش دمای خوزستان تا چهارشنبه ادامه دارد

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان گفت: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا روز چهارشنبه هفته جاری روند کاهش سه تا چهار درجه‌ای دمای هوا در سطح استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد سبزه‌زاری امروز شنبه _چهارم شهریور ماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا روز چهارشنبه هفته جاری روند کاهش سه تا چهار درجه‌ای دما هوا در سطح استان وجود دارد.

وی افزود: در اواسط هفته با جنوبی شدن جریانات جوی دوباره در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شاهد وقوع پدیده شرجی و افزایش رطوبت در مناطق ساحلی، شرقی و بخش‌هایی از مرکز استان خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان ادامه داد: امروز هم وزش بادها در برخی از ساعات در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی متوسط گاهی به نسبت شدید پیش‌بینی می‌شود و برخاستن گردوخاک موقت و محلی در این مناطق دور از انتظار نیست، علاوه بر آن شمال خلیج فارس تا اواخر وقت امروز مواج پیش بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: در شبانه‌روز گذشته شوش با حداکثر دمای ۵۰.۶ و ایذه با دمای ۲۱.۳ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرهای استان گزارش شد، همچنین در ۲۴ ساعت گذشته حداقل دمای اهواز ۳۲ و حداکثر آن به ۴۸.۶ درجه سانتی‌گراد رسید.

به گزارش ایمنا، هواشناسی خوزستان برای امروز به علت وزش باد شدید و مواج بودن خلیج فارس هشدار زرد دریایی صادر کرده است.

کد خبر 682933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.