ثبت نام دانش‌آموزان اصفهانی در سامانه سفیر مهر از ۲ روز آینده

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی اصفهان با بیان اینکه امسال موضوع سامانه سرویس مدارس با عنوان سفیر مهر در دستور کار قرار گرفت، گفت: از دو روز آینده (ششم شهریورماه)، تمام دانش‌آموزان می‌توانند در این سامانه ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد پرورش امروز _شنبه چهارم شهریورماه_ در جلسه مشترک کارگروه ماده ۱۸ شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی، اظهار کرد: سال گذشته با توجه به شرایط کرونا و تعطیلی مکرر مدارس، شرکت‌های حمل‌ونقلی غیرفعال شده بودند و بسیاری از این شرکت‌ها نیروی انسانی و دفتر کاری مناسب نداشت.

وی افزود: ابهام و تردید وجود داشت که آیا شرایط به قبل بار می‌گردد که این ابهام کنار گذاشته شد و برای ابتدای مهرماه موضوع کرونا خیلی مورد توجه نبود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی اصفهان با بیان اینکه بی‌انگیزگی شرکت‌های حمل‌ونقلی و رانندگان مورد توجه بود و سعی و کمک کردیم تا رانندگان به سرویس مدارس باز گردند و تعدادی راننده جدید نیز جذب شد، خاطرنشان کرد: مهرماه سال گذشته شرایط مطلوبی را داشتیم و شرایطی که در سایر شهرها وجود داشت در اصفهان وجود نداشت، البته که وضعیت ۱۰۰ درصد خوبی نداشتیم.

وی اضافه کرد: سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی اقداماتی همچون بخشودگی جرایم سنوات گذشته، بخشودگی جرایم شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی، تمدید استعلام‌های مورد نیاز برای افرادی که گذشته مجوز داشتند، کاهش استعلام‌ها برای افراد جدیدالورود، امکان استفاده از ۶۰ مرکز رفاهی و تفریحی، تسهیل و پیگیری دوگانه سوز کردن خودروهای شخصی از طریق بسته حمایتی دولت و تغییر ضوابط معاینه فنی در خصوص خودروهای سرویس مدارس و معرفی جهت اخذ وام ۱۰۰ میلیون تومانی را انجام داد.

از دو روز آینده (ششم شهریورماه)، تمام دانش‌آموزان می‌توانند در این سامانه به نشانی http://ssm.esftaxirani.ir/ ثبت‌نام کنند.

پرورش با بیان اینکه سال گذشته افزایش حدود ۱۰۰ درصدی نرخ کرایه سرویس مدارس انجام شد و کار تا اینجا خوب پیش رفت، اضافه کرد: اتفاقاتی همچون تصویب نشدن نرخ پیشنهادی، آزادسازی نرخ ارز و ارائه‌نشدن یارانه سوخت موجب شد مشکلاتی به‌وجود آید که به‌رغم تمام این موارد باید از رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقلی قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه اینکه امسال موضوع سامانه سرویس مدارس با عنوان سفیر مهر در دستور کار قرار گرفت، ادامه داد: از اواخر فروردین ماه این موضوع مطرح شد و پس از برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با حضور نهادهای مختلف همچون معاونت حمل‌ونقل، مدیریت پژوهش و سازمان فاوا، در نهایت یک شرکت انتخاب شد.

ثبت نام دانش‌آموزان اصفهانی در سامانه سفیر مهر از ۲ روز آینده

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی اصفهان تاکید کرد: بومی‌سازی فرایندها، بارگذاری اطلاعات مدارس، شرکت‌ها و دسترسی‌ها به اداره کل آموزش و پرورش و نواحی ارائه شد و از امروز دسترسی‌ها به شرکت‌های حمل‌ونقل ارائه می‌شود؛ همچنین از دو روز آینده (ششم شهریورماه)، تمام دانش‌آموزان می‌توانند در این سامانه به نشانی http://ssm.esftaxirani.ir/ ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: تلاش کردیم از ابتدای تیرماه تکمیل سامانه سفیر مهر را انجام دهیم که با توجه به فرایند اداری آن این زمان طولانی شد؛ البته قرار است با همدلی و تلاش شما تمام اطلاعات را در آن ثبت کنیم.

پرورش تاکید کرد: اگر پیش پرداختی توسط شرکت‌ها دریافت شده است، توسط خانواده مشخص می‌شود و سپس توسط شرکت تأیید یا رد می‌شود و امیدواریم با همکاری یکدیگر این موضوع را پیش ببریم.

به گزارش ایمنا، مواردی همچون طولانی شدن تکمیل سامانه سفیر مهر، نحوه نرخ‌گذاری این سامانه و تلاش برای اطلاع‌رسانی بهتر به خانواده‌ها و شرکت‌ها و مدیران مدارس از سوی مدیران عامل شرکت‌های حمل‌ونقل دانش‌آموزی مطرح شد.

کد خبر 682925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۹
    3 0
    اصلا ثبت نامش خیلی ایرادداره من بچه ام ناحیه 2، ده بارمدرسه نیک آیین راانتخاب کردم خودسامانه تغییرش می دادفرهنگیان، اخرش هم به جای نیک آیین زمان تایید زده فرهنگیان. خود سامانه مشکل داره. زمان تایید مقصدهم همینطور. درضمن مرتب برمی گرده ازاول باید پرکنی چندین بار تکرارشد. والله امسال که مابچه کلاس اولی داریم پدرمون دراومد چه وضعیه. اون ازثبت نام درmy meduکه می زد شمادرسنجش شرکت نکردید زنگ زدم سازمان تهران تا درستش کردن بیچاره شدیم این هم ازاین نام مدرسه را سامانه اشتباه زده. چه وضعشه به خداامسال ازبس استرس داشتیم حتی برای لباسشون.
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۱
    0 0
    سلام ما منطقه 8 اصلا منطقه 8نداره تا منطقه 6بیشتر نداره