آماده استمرار همدلی و کمک به دولت خدمت‌گزار هستیم

در بیانیه ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت هفته دولت آمده است:‌ ارتش آماده جانفشانی در راه تحقق آرمان‌های نظام مقدس اسلامی و استمرار همراهی و همدلی و کمک به دولت خدمتگزار در راه خدمت به مردم شریف ایران سربلند اسلامی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش جمهوری اسلامی، بیانیه ارتش به مناسبت هفته دولت به شرح زیر است:
«بسم‌الله الرحمن الرحیم
از ثمرات و افتخارات انقلاب اسلامی، تربیت دولت‌مردان و مسئولانی است که شهادتشان مبدأ تحولاتی عمیق در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است.

سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، دو اسوه خدمت که به عنوان آغاز هفته دولت نامگذاری شده، فرصت مغتنمی است برای ترویج روحیه ساده‌زیستی، خدمت به مردم و تلاش خستگی‌ناپذیر در راه اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی.

امروز و در حالی که ایران اسلامی به دلیل راهبرد ظلم‌ستیزانه تحت تحریم‌های بی‌سابقه دولت‌های مستکبر و ظالم دنیا قرار گرفته است؛ دولت خدمتگزار، مردمی و مخلص، با الهام از اندیشه‌های امامین انقلاب و پیروی از مشی و سیره شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر که در روزهای پر تب و تاب ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و تجاوز دشمن بعثی به کشور، مصداق بارز مدیریت جهادی، بوده‌اند، اساس برنامه‌ریزی خود را کاهش و رفع مشکلات امروز مردم بویژه مسائل اقتصادی کشور قرار داده است و با اخلاص در عمل، حرکت امیدآفرین در مسیر شکوفایی و رونق تولید را مبنای حرکت پرشتاب خود قرار داده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با تبریک به دولتمردان جهادگر و خستگی‌ناپذیر و با امید به توفیقات روزافزون دولت مردمی تحت رهنمودهای ولی امر مسلمین، حضرت امام خامنه‌ای عزیز اعلام می‌دارد، همچنان آماده جانفشانی در راه تحقق آرمان‌های نظام مقدس اسلامی و استمرار همراهی و همدلی و کمک به دولت خدمتگزار در راه خدمت به مردم شریف ایران سربلند اسلامی است.»

کد خبر 682914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.