عصرانه خبری شهرهای ایران در چهارم شهریورماه

در این بسته خبری از آغاز عملیات اجرایی ۱۶۰ میلیارد ریال پروژه عمران شهری «بندر گَروک» سیریک تا ایجاد کوچه‌های درختی در اهواز و فرصت شغلی برای ۱۳۰۰ خانواده کودکان کار پایتخت را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

آغاز به کار واحد بلیت‌فروشی عتبه حسینی برای بازگشت زائران از کربلا در مرز خسروی

محمدمهدی احمدی، رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: بلیط فروشی واحد حمل و نقل عتبه حسینی در کربلا آغاز به کار کرد که با توجه به جلسه سه روز پیش در کنسولگری ایران در شهر مقدس کربلا و هماهنگی‌هایی که با کنسولگری و عتبه حسینی شده زائران می‌توانند از امروز در کربلا کنار حرم امام حسین (ع) نبش «شارع الصدره» برای بازگشت به مرز خسروی بلیط تهیه کنند.

آغاز ۱۶۰ میلیارد ریال پروژه عمران شهری «بندر گَروک» سیریک

عبدالحمید سعدینی، شهردار بندر گروک سیریک گفت: بهره‌برداری از چهار پروژه عمران شهری بندر گروگ همزمان با سومین روز از هفته دولت با هزینه‌ای افزون‌بر ۱۶۰ میلیارد ریال آغاز شد.

۴۰ میلیارد ریال برای ساماندهی میدان میوه و تره بار محلات هزینه شد

عزیز تقی زاده، شهردار محلات گفت: ۴۰ میلیارد ریال برای ساماندهی میدان میوه و تره بار این شهر شامل کف سازی، سیستم تهویه، دیواره سازی، استراحتگاه و دیگر نیازمندی‌های محل عرضه میوه هزینه شد.

سطل زباله در ساوه، آزمونی که به خطا رفت

امیررضا یوسفیان، شهردار ساوه گفت: تغییر المان‌های فرهنگی زمان بر بوده به طوری که در این حوزه نمی‌شود یک شبه تصمیم و عوارض و آثار حاصل از آن را نادیده گرفت.

کمک مالی شورا و شهرداری به موکب‌های مستقر در عراق

ابراهیم صفری، عضو شورای شهر اردبیل ضمن اشاره به اینکه مخالف واگذاری خطوط و مسیر اتوبوس‌های شهرداری به بخش خصوصی نیستم، گفت: کمک مالی شورا و شهرداری به موکب‌های مستقر در عراق انجام شود و همچنین به فکر اشتغال جوانان بیکار شهر اردبیل باشیم.

ایجاد کوچه‌های درختی در اهواز

علی‌اصغر اسداللهی، رئیس سازمان پارک‌ها و فضای سبز اهواز از پیگیری افزایش فضای سبز محله‌های مسکونی با ایجاد کوچه‌های درختی در اهواز در قالب یک طرح خبر داد.

ایجاد فرصت شغلی برای ۱۳۰۰ خانواده کودکان کار پایتخت

احمد احمدی صدر، مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه یکی از راهکارهای رفع پدیده کودک کار و خیابان، توانمندسازی خانواده‌های این کودکان است، گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون، یک هزار و ۳۰۰ خانواده کودک کار و خیابان در ۳۴ مرکز پویاشهر، تحت پوشش طرح توانمندسازی قرار گرفته‌اند.

کد خبر 682906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.