انهدام باند ۵ نفره سارقان و کشف ۹ دستگاه موتورسیکلت مسروقه

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند پنج‌نفره سارقان موتورسیکلت شهروندان در کوه صفه و کشف ۹ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در کوه صفه اصفهان و با توجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام اقدامات علمی و تخصصی و جمع‌آوری سرنخ‌های موجود و تحقیقات میدانی، در نهایت رد پای اعضای باندی پنج‌نفره را در این سرقت‌ها را به دست آوردند و با شناسایی هویت اصلی متهمان مشخص شد این افراد جزو سارقان غیربومی و در حرکت هستند که اقدام به سرقت در محدوده کوه صفه اصفهان کرده‌اند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس در این خصوص ادامه داشت و سرانجام متهمان حین سرقت موتورسیکلت شهروندی شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات اولیه پلیس به ۹ فقره سرقت موتورسیکلت در کوه صفه اصفهان اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: ۹ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در بازرسی از مخفیگاه این متهمان کشف شد و تحقیقات تکمیلی پلیس همچنان ادامه دارد.

کد خبر 682900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.