زائران خودروهای خود را در پارکینگ‌های پیش‌بینی شده پارک کنند

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به پارک بیش از ۹۵ هزار خودرو در پارکینگ‌های مرزی این استان، گفت: رانندگان خودروهای خود را در پارکینگ‌ها و توقفگاه‌های پیش‌بینی شده پارک کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید رحیمی امروز _شنبه چهارم شهریورماه_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال اقدامات خوبی برای ایمنی در مسیرها به ویژه برای پیاده‌روی اربعین پیش‌بینی شده و تاکنون ترافیک در مبادی ورودی استان به سمت مرزها عادی و روانی بوده است.

وی افزود: از زمان پیاده‌روی و مراجعه زائران به مرزهای استان در پارکینگ مرز شلمچه بیش از ۶۰ هزار وسیله نقلیه و در مرز چذابه بیش‌از ۳۵ هزار خودرو پارک شده است.

رئیس پلیس راه خوزستان با تاکید بر اینکه رانندگان باید وسایل نقلیه خود را در پارکینگ‌ها پارک و در توقفگاه‌های پیش‌بینی‌شده متوقف کنند، ادامه داد: از رانندگان تقاضا داریم که با سرعت مطمئن رانندگی و از رانندگی در ساعاتی که خسته و خواب‌آلود هستند، خودداری کنند.

رحیمی تصریح کرد: استراحتگاه‌های خوبی در استان خوزستان به وسیله مواکب بین راهی مهیا شده است که انتظار می‌رود رانندگان با استراحت در آن‌ها از وقوع حوادث رانندگی جلوگیری کنند.

کد خبر 682859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.