مشورت در امور لازمه موفقیت و پیشرفت مدیریت شهری است

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به ضرورت مشورت در امور به عنوان لازمه موفقیت و پیشرفت گفت: مجموعه شهرداری سمنان باید به نحوی عمل کند که موجب امیدبخشی و اعتمادآفرینی در جامعه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام مطیعی امروز _شنبه چهارم شهریورماه_ در دیدار با شهردار سمنان و مدیران شهری اظهار کرد: شهرداری باید از نمادها و المان‌هایی در سطح شهر استفاده کند که باعث ارتقای نشاط اجتماعی میان شهروندان می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت مشورت در امور به عنوان لازمه موفقیت و پیشرفت افزود: مجموعه شهرداری سمنان باید به نحوی عمل کند که موجب امیدبخشی و اعتمادآفرینی در جامعه شود.

امام جمعه سمنان با تاکید بر توجه ویژه به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در شهر خاطرنشان کرد: در انجام وظایفمان باید به نحوی عمل کنیم که در انتهای دوره خدمت به مردم، خوشنامی برای ما بماند.

مشورت در امور لازمه موفقیت و پیشرفت مدیریت شهری است

در ادامه این دیدار، حسین موسوی، شهردار سمنان گفت: توجه و اهمیت به نیروی انسانی در شهرداری سمنان از اولویت‌های مهم در این دوره مدیریت شهری است.

شهردار سمنان با تاکید بر تسریع در پروژه‌های عمرانی شهر به عنوان اولویت در دوره جدید شهرداری تصریح کرد: ایجاد همدلی میان مدیران شهری در راستای پیشبرد امور شهر به صورت جدی مدنظر قرار دارد.

کد خبر 682827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.