تجهیز پاسگاه محیط زیست شهرستان خانمیرزا از مطالبات مردم منطقه است

نماینده شوراهای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری در شورای عالی استان‌ها گفت: تفکیک و تجهیز پاسگاه محیط زیست شهرستان خانمیرزا، بهسازی و تجهیز جاده دسترسی و تکمیل ساختمان نیمه‌کاره این پاسگاه از مطالبات مردم منطقه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدیعقوب باقری امروز _شنبه چهارم شهریورماه_ در جلسه شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تأمین نیروی انسانی و اختصاص تجهیزات و ماشین‌آلات به اداره محیط زیست شهرستان خانمیرزا باید در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: تفکیک و تجهیز پاسگاه محیط زیست شهرستان خانمیرزا، بهسازی و تجهیز جاده دسترسی و تکمیل ساختمان نیمه‌کاره رفاهی این پاسگاه از مطالبات مردم این منطقه است.

نماینده شوراهای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری در شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه شهرستان خانمیرزا قطب کشاورزی استان چهارمحال‌وبختیاری است، خاطرنشان کرد: کمیته مکان‌یابی دفن زباله‌ها و پسماند در شهرستان خانمیرزا مکان جدیدی را در نظر گرفته است و باید در روند تصویب این طرح تسریع شود تا آب و خاک شهرستان آلوده نشود.

باقری تصریح کرد: مشکل اساسی در استان صدور بی‌رویه مجوزهای زیست‌محیطی برای احداث معدن و سنگ‌شکن است، در شهرستان خانمیرزا معادنی به فاصله دو کیلومتری در جوار یکدیگر در حال فعالیت هستند و به محض ورود به شهرستان خانمیرزا غبار سفیدرنگی در آسمان مشاهده می‌شود.

وی کمک به احیای دشت خانمیرزا، الزام به نصب کلاهک برای کارخانه‌ها به‌منظور جلوگیری از آلودگی زیست‌محیطی، استفاده از شوراها به عنوان همیاران طبیعت و دعوت از شوراها در جلسات شورای محیط زیست شهرستان‌ها را یک ضرورت دانست.

کد خبر 682814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.