دستور وزیر کشور برای بررسی حواشی تقدیر از یک ورزشکار کلاردشتی

وزیر کشور در دستوری به استاندار مازندران خواستار بررسی حاشیه ایجاد شده از تقدیر فرماندار کلاردشت از یک دختر ورزشکار شد.

به گزارش ایمنا، احمد وحیدی خطاب به سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران نوشت: «به دنبال تصاویر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر دیدار فرماندار کلاردشت با یکی از دختران ورزشکار، سریعاً موضوع بررسی و گزارش آن را اعلام کنید.»

تصویری از آئین تجلیل از یک دختر ورزشکار کلاردشتی روز گذشته در فضای مجازی منتشر شده است که این تصویر بی‌حجابی این ورزشکار را نشان می‌دهد، به گفته فرماندار این شهرستان اصل این ماجرا، چنین نبوده و موضوع بی‌حجاب بودن آن را رد کرده است.

این ورزشکار دانش‌آموز دوره راهنمایی بوده است که پس از کسب رتبه کشوری در رشته والیبال، مسئولان کلاردشتی به پاس افتخارآفرینی این دانش‌آموز دختر در آئینی از او تجلیل می‌کنند.

موضوع از این قرار بود که مسئول روابط‌عمومی فرمانداری کلاردشت تصویری از این آئین تجلیل از «زمانی که روسری این دانش‌آموز یک لحظه از سرش کنار رفته انتشار داده است، اما این تصویر برای بعضی رسانه‌ها به‌ویژه رسانه‌های معاند سوژه شد و بی‌حجاب بودن این دختر ورزشکار در آئین تجلیل در جمع مسئولان این شهرستان را هدف گرفته‌اند.»

عابدین فقیه‌نصیری، فرماندار کلاردشت در این باره گفت: این ورزشکار و خانواده او بسیار متدین و محجبه هستند، منتهی یک لحظه در زمان دریافت لوح سپاس روسری از سر او افتاده است. متأسفانه مسئول روابط‌عمومی فرمانداری که فردی غیرحرفه‌ای بود، اقدام به تصویربرداری و در کمترین زمان این تصاویر را در فضای مجازی منتشر کرد که به دلیل غیرحرفه‌ای بودن این رفتار و انتشار عکس نادرست و دروغین، از این جایگاه برکنار شد.

فرماندار کلاردشت گفت: کلاردشت مردمانی متدین، پایبند به ارزش‌های اسلامی و انقلابی داردکه به پای آرمان‌های این انقلاب و شهدا، جان و مال و هستی خود را تقدیم کرده‌اند.

منبع: ایرنا

کد خبر 682787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.