فعالیت شبانه‌روزی کارخانه آسفالت شهرداری قزوین

شهردار قزوین گفت: کارخانه آسفالت این سازمان برای تولید آسفالت و کمک به فعالان این حوزه به صورت شبانه‌روزی فعالیت دارد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از آسفالت معابر ناحیه امام‌زاده علی (ع) منطقه یک شهرداری قزوین خبر داد و اظهار کرد: با بیش از ۱۳ تن آسفالت روکش آسفالت و لکه‌گیری ۶۷۵ متر از معابر ناحیه امام‌زاده علی (ع) منطقه یک شهرداری قزوین انجام شد.

وی افزود: لکه‌گیری، آسفالت و رفع مشکلات روکش معابر خیابان‌های راه‌آهن، محمدیه، تهران‌قدیم، کمربندی جمهوری اسلامی و شهرک قائم ناحیه یک نیز تا پایان سال انجام خواهد شد.

شهردار قزوین با بیان اینکه مدیریت شهری قزوین در راستای پیگیری مطالبات شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند، خاطرنشان کرد: در راستای بهسازی و هرچه مطلوب‌تر شدن مسیر تردد خودروها و عابران، روکش آسفالت در سطح منطقه دو حدفاصل تقاطع بلوار مدرس تا تقاطع غیرهمسطح هفتم دی به صورت شبانه انجام می‌شود.

صباغی اضافه کرد: کارخانه آسفالت این سازمان برای تولید آسفالت و امدادرسانی به فعالان این عملیات به صورت شبانه‌روزی فعالیت داشته است.

شهردار قزوین با تاکید بر اینکه لکه‌گیری آسفالت و ترمیم ترانشه در معابر اصلی و فرعی ناحیه مینودر منطقه سه شهرداری قزوین ادامه دارد، تاکید کرد: در این نوبت بلوار امام علی (ع) با هدف تردد آسان شهروندان توسط عوامل اجرایی ۱۳۷ خدمات شهری بهسازی شد.

صباغی با بیان اینکه ساماندهی تابلوها و علائم ترافیکی در سطح شهر ادامه دارد، گفت: در راستای ایمن‌سازی مسیر تردد و سهولت عبور و مرور شهروندان تابلوها و علائم ترافیکی در بلوارهای پیامبر اعظم (ص)، شهید مطهری، شهید لشکری و خیابان‌های شهید بابایی، قیام و حر (مینودر) نصب و ساماندهی شد.

وی افزود: در ادامه طرح نوسازی بازیگاه بوستان‌ها به منظور حفظ ایمنی و سلامت کودکان و ارائه خدمات مطلوب، سرسره و تاب‌های زنجیری شکسته و معیوب بازیگاه بوستان اصفهان، تعویض و ایمن‌سازی شد.

کد خبر 682718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.