اجرای طرح تجهیز موکب‌های شهر آران و بیدگل به اقلام جمع‌آوری پسماند

شهردار آران و بیدگل گفت: طرح تجهیز موکب‌های شهر آران و بیدگل به اقلام جمع‌آوری پسماند با اعتبار ۱.۲ میلیارد ریال انجام شد.

محسن صانعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آموزش روش استفاده از کپسول‌های آتش‌نشانی و آموزش اطفای حریق و ایمنی برای متقاضیان مجوز اصناف شهرستان با هماهنگی اتاق اصناف شهرستان توسط سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آران و بیدگل برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از همه‌گیری آموزش‌های آتش‌نشانی برای قشرهای مختلف جامعه ایجاد آگاهی و آماده کردن شهروندان در برابر خطرات آتش‌سوزی است.

شهردار آران و بیدگل از اجرای طرح تجهیز موکب‌های شهر آران و بیدگل به اقلام جمع‌آوری پسماند خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرداری آران و بیدگل برای نخستین‌بار اقلامی همچون کارتن‌پلاست، نایلون‌های جمع‌آوری زباله و کاورهای خادمان حسینی را آماده کرد و به ۲۲ موکب که برای خدمت به زائران حرم حسینی عازم مسیر پیاده‌روی اربعین هستند، تحویل داد.

صانعی با بیان اینکه این اقدام شهرداری آران و بیدگل با اعتبار حدود ۱.۲ میلیارد ریال انجام شده است، اضافه کرد: شرکت پسماند شهرداری آران و بیدگل آمادگی اجرای طرح‌های آموزشی و فرهنگی را به منظور تأمین سلامت شهروندان در دستور کار دارد.

وی با اشاره به اجرای عملیات بلوک‌فرش کوچه مسجد سجادیه، ادامه داد: عملیات بلوک‌فرش این کوچه با مساحت ۳۰۸ مترمربع و اعتبار ۱.۳ میلیارد ریال توسط شهرداری ناحیه دو آران و بیدگل انجام شد.

شهردار آران و بیدگل از اجرای عملیات بلوک‌فرش کوچه گلستان ۷ توسط شهرداری با مساحت ۴۴۸ مترمربع و اعتبار دو میلیارد ریال توسط شهرداری ناحیه ۲ آران و بیدگل خبر داد و گفت: اجرای عملیات بلوک‌فرش کوچه رسالت دوم با مساحت ۹۵۴ مترمربع و اعتبار ۴.۴ میلیارد ریال توسط شهرداری ناحیه ۲ آران و بیدگل انجام شد.

صانعی افزود: عملیات بلوک‌فرش کوچه گذر دروازه با مساحت ۱۰۰ مترمربع و اعتبار ۴۶۰ میلیون ریال توسط شهرداری ناحیه ۲ آران و بیدگل اجرا شد.

کد خبر 682717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.