صعود از مرحله مقدماتی برای ملی‌پوشان ایرانی غیرممکن نیست

بازیکن سابق تیم ملی بسکتبال گفت: ایران برای صعود از گروه خود کار دشواری دارد، اما این کار برای ملی‌پوشان کشورمان غیرممکن نیست.

آرن داوودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره شرایط تیم ملی اظهار کرد: تیم ملی بسکتبال در حال تغییر نسل است و در کنار افراد باتجربه‌ای که حضور دارند با جوانان خود وارد مسابقات می‌شود، بنابراین باید به کادر فنی و بازیکنان فرصت داد؛ همانگونه که ارمغانی پس از آغاز فعالیت خود تاکید کرد اگر می‌خواهیم نتیجه بگیریم باید چند سال صبور باشیم و هر نتیجه‌ای که به دست آمد را به فال نیک بگیریم؛ چراکه کسب تجربه برای جوانانی که وارد عرصه جهانی می‌شوند، زمان‌بر است و برای سه تا چهار سال بعد نتیجه‌بخش خواهد بود.

وی در خصوص حضور سرمربی خارجی در رأی کادر فنی تیم ملی بسکتبال گفت: سرمربی خارجی تیم ملی را ندیده‌ام و شناختی از او ندارم؛ بازیکنانی که با وی در ارتباط هستند باید در خصوص عملکرد هاکان دمیر نظر دهند، به‌طور قطع دمیر مربی با دانشی است و می‌تواند به بسکتبال کشورمان کمک کند.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن با اشاره به تیم‌های استرالیا، ساحل عاج و اسپانیا که هم‌گروه ایران در جام‌جهانی شناخته می‌شوند، تصریح کرد: ایران برای صعود از گروه خود کار دشواری دارد، اما این کار برای ملی‌پوشان کشورمان غیرممکن نیست.

کد خبر 682709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.