سامان قدوس به تیم فوتبال برنتفورد انگلیس بازگشت

سامان قدوس هافبک‌تهاجمی ایرانی چند فصل اخیر برنتفورد انگلیس که در تابستان از زنبورها جدا شده بود با قراردادی یک‌ساله مجددا به این تیم پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سامان قدوس هافبک‌تهاجم تیم فوتبال برنتفورد انگلیس در پایان فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۳ فوتبال انگلیس و با اتمام قرارداد خود از جمع زنبورهای انگلیس جدا شد اما پس از اینکه توسط باشگاهی جذب نشد با تصمیم مدیریت و کادرفنی برنتفورد با قرارداد یک‌ساله مجدداً به این تیم بازگشت.

سامان قدوس در هیچ‌یک از دو بازی لیگ برتری که تیمش تاکنون در فصل ۲۰۲۳/۲۰۲۴ انجام داده، حضور نداشته است. آخرین بازی قدوس در لیگ برتر در بیست‌وهشتم ماه‌می ۲۰۲۳ برای برنتفورد مقابل منچسترسیتی رخ داد؛ دیداری که او تنها یک دقیقه در آن بازی کرد و در جریان پیروزی یک بر صفر این تیم بود.

سامان قدوس به تیم فوتبال برنتفورد انگلیس بازگشت

قدوس فصل گذشته ۱۵ بازی در لیگ برتر برای برنتفورد انجام داد؛ این هافبک‌تهاجمی ایرانی در سپتامبر ۲۰۲۰ از آمیان اس‌سی فرانسه به‌صورت قرضی به برنتفورد رفت و در مجموع ۳۴ بازی در لیگ انجام داد و پنج گل به ثمر رساند و چهار پاس‌گل نیز به هم‌تیمی‌های خود داد.

شماره ۱۴ برنتفوردی‌ها در بیست‌ویکم ماه‌آگوست ۲۰۲۱ بود که اولین بازی خود در لیگ برتر را در سن ۲۷ سال و ۳۴۹ روز در برابر کریستال‌پالاس انجام داد و در مجموع دوران حرفه‌ای خود در لیگ برتر فوتبال انگلیس، ۳۲ بار به میدان رفته است که یک گل زده و تنها یک پاس‌گل داشته است.

کد خبر 682680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.