هنوز سردار آزمون را بازیکن رم نمی‌دانم!

ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال آ.اس رم مدعی شد هنوز سردار آزمون را بازیکن تیم خود نمی‌داند و حتی در جریان امضای قرارداد مهاجم ایرانی هم نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته بود که پس از مذاکرات باشگاه‌های آ. اس رم ایتالیا و بایرن‌لورکوزن آلمان، سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه بایرلورکوزن به‌صورت قرضی و به‌مدت یک‌فصل و بند خرید ۱۲ میلیون‌یورویی راهی رم ایتالیا شد تا در فصل جاری شاگرد ژوزه مورینیو باشد. این مهاجم ساعت ۲۲ شب گذشته به‌وقت تهران در فرودگاه «چیامپینو» فرود آمد تا ماجراجویی جدید خود را به‌صورت رسمی آغاز کند.

آزمون پس از یک فصل نه‌چندان موفق در بایرلورکوزن، لیگ بوندس‌لیگای آلمان را ترک خواهد کرد تا به جمع شاگردان ژوزه مورینیو بپیوندد، این سرمربی ایتالیایی در تابستان امسال تلاش زیادی برای جذب مهاجم جهت تقویت خط حمله آ. اس رم انجام داده بود. مهاجم ایرانی سال گذشته در مجموع ۳۳ بازی در تمام رقابت‌ها فقط چهار گل به ثمر رساند و اکنون به‌دنبال خلق لحظات جدیدی است و در سری‌آ ایتالیا بازی خواهد کرد.

با این وجود ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال آ. اس رم ر نشست‌خبری پیش از دیدار با هلاس‌ورونا درباره جذب سردار آزمون، اظهار کرد: سردار آزمون هنوز بازیکن ما نیست، برایم سخت است تا درباره او حرف بزنم. او در رم است و اصلاً نمی‌دانم که قراردادش را امضا کرده یا نه. من او را بازیکن رم نمی‌دانم چه برسد به روملو لوکاکو که بازیکن چلسی است.

وی افزود: می‌توانم بگویم باشگاه‌هایی هستند که بازیکنان در آن‌ها انتخاب می‌شوند و کسانی که می‌آیند، اولین انتخاب‌ها هستند، حتی در ایتالیا اما در انگلیس شما آزاد هستید تا پرونده بازیکن موردنظر خود را باز کنید. ما در شرایط متفاوتی هستیم و آنچه از سوی مدیر به من پیشنهاد شد، آزمون بود اما نه به عنوان مهاجم اصلی بلکه به عنوان یکی از مهاجمان که به تیم بیاید.

سرمربی رم در ادامه تصریح کرد: اگر حال وی خوب باشد می‌تواند به ما کمک کند؛ اما مدیر باشگاه گفت که مهاجم دیگری می‌آید و من از این موضوع خوشحال شدم. اگر مهاجم دیگرمان باکیفیت باشد، گزینه‌های خوبی در خط حمله خواهیم داشت، من آرامم و منتظر هستم.

کد خبر 682675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.