مماشات با فساد، کار و مدیریت را دشوار می‌کند

استاندار خوزستان گفت: مماشات با فساد زیر پای مدیر را خالی می‌کند و امکان کار و مدیریت را دشوار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اکبر حسینی محراب، امروز جمعه _سوم شهریورماه_ در شورای اداری استان خوزستان، اظهار کرد: در هفته دولت باید مسیر الهام گرفته از شهیدان رجایی و باهنر به مردم نشان داده شود، ما باید توجه داشته باشیم نه شهدا زنده و ناظر بر عملکرد ما هستند.

وی افزود: کار تشکیلاتی منبع قدرت است، همانگونه که سردار شهید سلیمانی با تشکیلات کارها را پیش می‌برد و به سر منزل مقصود رسید ما نیز باید ضمن شناخت تشکیلات، کار تشکیلاتی شاخص انجام دهیم.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه مدیران باید از فردگرایی بپرهیزند، ادامه داد: مدیر خوب در یک سازمان باید مشورت و همفکری کند و از تک‌روی پرهیز کند و بافت انقلابی و تدین را در مجموعه خودش حفظ کند، مدیران یک تشکیلات باید پایبند به مکارم اخلاقی باشند.

وی با بیان اینکه حکومت ما حکومت اسلامی است و مدیران باید خلوص و تقوا را بالا ببرند، توضیح داد: مدیریت باید متمرکز باشد و نیروها باید تمرکز ذهنی کاری داشته باشند تا دیگران برای آنها تصمیم نگیرند.

حسینی محراب بر افزایش روحیه جهادی و انجام کارهای خدایی و دوری از انجام کارها با رنگ و بوی سیاسی تاکید و اضافه کرد: مقام معظم رهبری به مبارزه با فساد اداری تاکید فراوان دارد، بنابراین مدیران باید بصیرتی عمار گونه و استقامت مالک اشتر داشته باشند و از بیت‌المال تا پای جان حفاظت شود.

وی تاکید کرد: مماشات با فساد زیر پای خود مدیر را خالی می‌کند و امکان کار و مدیریت را دشوار می‌کند و مبارزه با فساد دشمن تراش است؛ اعتماد بیش از حد و عدم نظارت‌ها سبب می‌شود تا فساد بروز کند.

استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه مصوبات سفر اول و دوم اولویت نخست استان است، تصریح کرد: حدود ١١ هزار میلیارد تومان از از بودجه سفر دوم را برای دستگاه‌های که در سفر قبلی دیده نشده بودند؛ اختصاص دادیم و تحقق این امر نیازمند پیگیری است.

وی در ادامه گفت: اربعین اصلی‌ترین مأموریت استان در روزهای اخیر است، زائران اباعبدالله الحسین (ع) هیچ کمبودی را نباید احساس کنند و دستگاه‌ها هر چه در توان دارد به میدان بیاورد.

حسینی محراب با اشاره به مسئله کولرهای اموال تملیکی خاطرنشان کرد: تعزیرات با کمک ضابطین پرونده‌ای را دنبال کردند که حدود ١۶ هزار کولر وجود داشته است و چون در تکه‌های جدا بسته بندی شده‌اند؛ برخی تصور کردند که همه این بسته‌ها کولر است از این آمار حدود ٣ هزار و ۵٠٠ کولر سال گذشته توزیع شده است و حدود ١١ هزار باقی ماند.

وی اظهار کرد: بر اساس حکم تعزیرات ۵ هزار و ٩٩ کولر مربوط به وارد کننده است و تز ۶ هزار و ٨٠٠ کولر باقیمانده ٣ هزار برای مددجویان کمیته امداد و هزار و۵٠٠ کولر دیگر برای موکب‌های اربعینی در خوزستان، ایلام، کرمانشاه و سیستان بلوچستان است.

کد خبر 682667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.