جوانان اهداف انقلاب را فراموش نکنند

امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمن با هدف گرفتن واقعیت و اهداف انقلاب می‌خواهد ملت را ناامید کند، بنابراین مردم به خصوص نسل جوان نباید اهداف انقلاب را فراموش کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه در خطبه نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران کرمانشاهی، اظهار کرد: آنچه در دنیا است حقیقت و باطنی دارد و آن باطن و حقیقت را باید از باطل تشخیص دهیم.

وی شناخت دنیا را علم و سرمایه‌ای برای انسان دانست و ادامه داد: دنیا باطنی دارد که باید باطن و حقیقت دنیا بفهمیم و جنبه الهی و غیرالهی آن را درک کنیم.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: دنیا سلمان‌ها، ابوذرها و هم ابن ملجم‌ها و صدام‌ها را به خود دیده است، بستگی دارد که آدمی حقیقت و باطن دنیا را چگونه درک کند، اسلام همه چیز را برای ما تبیین کرده، قیامت منعکس کننده اعمال ما است.

وی در ادامه در راستای اشاره به مناسبت‌های تاریخی هفته جاری سوم شهریورماه، آغاز پایان پهلوی اول را یادآور شد و گفت: رضاخان را انگلیسی آورد و خود آن را گذاشتند، لذا استقلال و مستقل بودن نعمت بزرگی است؛ ملت در انتخابات آزادانه پای صندوق رأی می‌روند و سرنوشت خود را رقم می‌زنند.

انفجار در دفتر نخست‌وزیری جمهوری اسلامی ایران در هشتم شهریورماه سال ۱۳۶۰ از دیگر مناسبت‌های تاریخی بود که آیت‌الله علما به آن اشاره کرد و گفت: شهادت محمدعلی رجایی رئیس‌جمهور و محمدجواد باهنر نخست‌وزیر به چه جرمی بود؛ منافقین باید پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه مسؤولان برای رفع مشکلات مردم باید عملی جهادی داشته باشند، تصریح کرد: مشکلات معیشتی و گرانی را قبول داریم، ولی باید ببینید قدرت ایران در منطقه را ببینیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، تصریح کرد: دشمن با گرفتن واقعیت و اهداف انقلاب می‌خواهد، ملت را ناامید کند، لذا مردم به خصوص نسل جوان نباید اهداف انقلاب را فراموش کنند.

وی تاریخ نظامی ایران اعم از سپاه، ارتش و نیروی نظامی و بسیج از سلامت را در دنیا بی‌نظیر دانست و افزود: این نیروهای نظامی در کنار مردم قدرت ایران هستند.

کد خبر 682663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.