دیپلماسی اقتصادی راهبرد نوین و موفق دولت سیزدهم است

امام‌جمعه گلپایگان گفت: دولت سیزدهم با باز تحلیل دیپلماسی توانست در اوج خشونت‌ها با بسیاری از کشورها روابط دوستانه برقرار کند تا مشکلات کشور رفع شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی امروز- جمعه سوم شهریورماه- در خطبه‌های نماز جمعه شهر گلپایگان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا مسئولان خدمات و عملکرد خود را ارائه دهند، و به بررسی مشکلات و جبران نقاط ضعف اداری بپردازند.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم مردمی است و خود را متولی امور مردم می‌داند، گفت: عزت و کرامت مردم و مصالح کشور باید حفظ شود و اجرای این امر مهم موجب تقویت نظام می‌شود.

امام‌جمعه گلپایگان با اشاره به اینکه یکی از نقاط قوت دولت سیزدهم روابط دیپلماسی و گسترش روابط صحیح با کشورها است، گفت: دولت سیزدهم با باز تحلیل دیپلماسی توانست در اوج خشونت‌ها با بسیاری از کشورها از جمله عربستان روابط خارجه دوستانه برقرار کند تا مشکلات رفع شود.

کرامتی با اشاره به برقراری ارتباط بین ایران و عربستان، افزود: ارتباط با کشورها فقط یک ارتباط در حوزه سیاست خارجی نیست بلکه تبعات مثبت دارد و موجب تنظیم روابط اقتصادی می‌شود که در این زمینه دولت سیزدهم موفق عمل کرد.

وی افزود: جنگ یمن تحت تأثیر روابط ایران و عربستان قرار گرفته است و به زودی صلح و سازش بین عربستان و سوریه برقرار می‌شود و منطقه در امنیت کامل قرار می‌گیرد.

امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه امروز امنیت مهمترین مسئله است، افزود: با توجه به اینکه در آستانه سالگرد اغتشاشات مرگ مهسا امینی هستیم دشمن به دنبال مخدوش کردن امنیت منطقه است.

کد خبر 682650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.