نزدیک به ۸۰ پروژه در تیران و کرون افتتاح می‌شود

فرماندار تیران و کرون گفت: همزمان با هفته دولت نزدیک به ۸۰ پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان با هزینه‌ای افزون بر دو هزار و 200 میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی محمدی‌کیا امروز_ جمعه سوم شهریورماه_ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تیران با اشاره به برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان اظهار کرد: به این مناسبت نزدیک به ۸۰ پروژه عمرانی و خدماتی با هزینه‌ای بالغ بر دو هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: این پروژه در بخش‌های مختلف شهری، روستایی، راه‌سازی، خدماتی و اقتصادی است که بخش زیادی از آن در حوزه کشاورزی قرار دارد.

فرماندار تیران و کرون اضافه کرد: به مناسبت‌های مختلف سال تعدادی از پروژه‌های شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد که هر کدام سهم مهمی در خدمت‌رسانی و رشد اقتصادی دارند.

وی نشست با اقشار مختلف مردم، شناسایی و معرفی مدیر و کارمند برتر، تجلیل از هیئت امنای مساجد و بازدیدهای میدانی از طرح‌ها و پروژه‌های در دست اقدام را از دیگر اقدامات هفته دولت در این شهرستان بیان کرد.

محمدی‌کیا برگزاری نشست‌های تخصصی با اقشار مختلف را یکی از اقدامات شاخص در تقویت ارتباط مردم با مسئولان اعلام کرد و اذعان داشت: در این برنامه‌ها موضوعات مرتبط با یک حوزه کاری با حضور مدیران دستگاه‌های اداری پیگیری و مطالبات از زبان مردم شنیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی، صنایع پاک و گردشگری پیشران اقتصادی این منطقه است، تصریح کرد: بخش خصوصی مشارکت خوبی در اجرای پروژه‌ها در این حوزه دارد که اقدامات صورت گرفته منتج به رشد تولید، اشتغال و توسعه اقتصاد شهرستان شده است.

فرماندار تیران و کرون به توسعه زیرساخت‌ها برای حمایت از سرمایه گذاران نیز اشاره کرد و یادآور شد: توسعه انرژی از جمله گاز منجر به تأمین امکانات برای فعالان اقتصادی شده و بخش زیادی از نیازهای مردم منطقه را نیز رفع کرده است.

وی در بخشی از سخنان خود به مطالبات مردم در بخش‌های مختلف نیز پرداخت و اظهار کرد: مسئولان وظیفه خود می‌دانند تا این درخواست‌های مردمی را تا حصول نتیجه پیگیری کنند.

محمدی‌کیا احداث بیمارستان امام رضا (ع) را یکی از همین مطالبات بیان کرد و یادآور شد: تأمین اعتبار مالی آن با مولد سازی بخشی از امکانات دولتی، بودجه‌های ملی و کمک خیران در حال پیگیری است.

کد خبر 682648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.