اقدامات و عملکرد دولت سیزدهم نشان از مسیر درست این دولت است

امام جمعه بندرعباس گفت: ارتباطات مردمی قوی رییس جمهور و اعضای دولت، ساده‌زیستی رییس جمهور، بکارگیری نیروهای جوان در دولت، جهش ۴.۴ درصد شاخص‌های اقتصادی و افزایش سرمایه‌گذاری از صفر به ۶.۷ درصد، نشان می‌‎دهد دولت سیزدهم در مسیر مثبتی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده، امروز_ جمعه سوم شهریورماه_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دولتمردان مکتبی و آغاز هفته دولت اظهار کرد: زائران اربعین این سفر زیارتی خود را با برنامه و در راستای تقویت دین اسلام برنامه‌ریزی کنند و در طول سفر با خویشتن‌داری نشان دهند که از زائران واقعی امام حسین (ع) هستند.

وی افزود: از خط رسانه‌ای دشمن و نوع واکنش‌ها و بهم‌ریختگی می‌توان فهمید که موضوع «اربعین» به عنوان بزرگ‌ترین اجتماع بشری در طول تاریخ اسلام بسیار مهم است.

امام جمعه بندرعباس بر همکاری و همراهی با مجموعه پلیس امنیت ایران و عراق از سوی زائران اربعین تاکید کرد و ادامه داد: پیاده‌روی اربعین را به یک سفر معنوی و پر خیر و برکت تبدیل و به عنوان زائران ایرانی یک الگوی ارزشمندی برای سایر کشورها باشید.

وی تصریح کرد: آغاز ۷۵ طرح اولویت‌دار در حوزه‌های نفت و گاز از سوی این دولت، پیشنهاد ساخت یک میلیون مسکن طی مدت دو سال در مقابل کسانی که در گذشته نساختن مسکن برای مردم را برای خود افتخار می‌دانستند، افزایش ۲۵ درصدی کاشت محصولات دیم و پیگیری برای راه‌اندازی مجدد طرح‌های برزمین‌مانده در دولت سیزدهم کار ارزشمند و بزرگی است.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده افزود: ارتباطات مردمی قوی رئیس جمهور و اعضای دولت، ساده‌زیستی رئیس جمهور، بکارگیری نیروهای جوان در دولت، جهش ۴.۴ درصد شاخص‌های اقتصادی، افزایش سرمایه‌گذاری از صفر به ۶.۷ درصد، ایجاد ثبات نسبی در بازار ارز و کاهش نرخ بیکاری همه این‌ها نشان می‌‎دهد دولت سیزدهم در مسیر مثبتی قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: امروز در سیاه‌نمایی و ناامیدی زیر فشار و هجمه دشمنان قرار داریم، دولت سیزدهم نمی‌تواند تمام مشکلات کشور را که از دولتی با خزانه خالی و بدهکار تحویل گرفته بود را یک شبه برطرف کند؛ بنابراین نباید تلاش‌ها و زحمات دولت و نظام را نادیده گرفت، بلکه انتظارات باید مطابق با واقعیات تنظیم شود.

وی خاطرنشان کرد: در کنار تلاش‌های شبانه‌روزی دولت، موفقیت‌های خوبی در این دو ساله ایجاد شده که نباید از آن‌ها غافل شد؛ شکستن برخی تحریم‌ها، پیوستن ایران به پیمان‌های بین‌المللی از جمله شانگ‌های و بریکس نمونه‌ای بزرگی از این موفقیت‌هاست که دستاورد و نتایج آن در آینده نزدیک در سفره مردم خود را نشان خواهد داد.

کد خبر 682642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.