مسئولان برای حل مشکلات مردم بیشتر تلاش کنند

امام جمعه کاشان گفت: به هر میزان برای این مردم نجیب کار و تلاش کنید، باز هم کم است؛ اگر شبانه‌روزی مسئولان برای این مردم کار کنند بازهم نتوانسته‌اند حق ملت بزرگ ایران را ادا کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید سعید حسینی امروز_ جمعه سوم شهریورماه_ در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بقیه الله الاعظم کاشان یاد شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشت و ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های دولت سیزدهم، روحیه جهادی رئیس جمهور و دولتمردان را ستود و اظهار کرد: تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی رئیس جمهور و مسئولان دولتی در عرصه‌های مختلف قابل قدردانی است.

وی افزود: این دولت در عرصه داخلی و بین‌المللی خوش درخشیده و پرونده آن قابل قبول است.

امام جمعه کاشان تصریح کرد: در همه عرصه‌ها دولت مردمی نه تنها موفق به عقب راندن دشمن شده است، بلکه در اداره کشور نیز موفقیت‌هایی در بخش‌های مختلف نظیر عرصه دیپلماسی، انرژی هسته‌ای و فناوری دانش‌بنیان کسب کرده که عضویت در باشگاه‌های اقتصادی بین‌المللی نظیر «شانگهای و بریکس» گواه این ادعا است.

وی با اشاره به بصیرت، هوشیاری، ولایتمداری و فداکاری‌های ملت ایران، خطاب به مدیران اجرایی تأکید کرد: به هر میزان برای این مردم نجیب کار و تلاش کنید، باز هم کم است؛ اگر شبانه‌روزی مسئولان برای این مردم کار کنند بازهم نتوانسته‌اند حق ملت بزرگ ایران را ادا کنند

حسینی در ادامه اظهار کرد: اخیراً تعدادی از ج. وانان فعال در عرصه رسانه و فرهنگ کاشان برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اقدام به تألیف کتابی در این خصوص کرده‌اند که نظر مقام معظم رهبری را به خود جلب کرد و بر حاشیه نامه این جوانان تقریظی نوشته‌اند، من هنوز کتاب شما را نخوانده‌ام اما نامه شما خواندم و خیلی از دل نورانی شما خوشحال شدم، این دغدغه جوانان کاشان برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای نسل جدید ارزشمند است.

وی افزود: مسئولان کاشان باید در خصوص اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب با جوانان مؤمن انقلابی همراه باشد.

امام جمعه کاشان از الحاق ۵۰ هکتاری زمین برای محدوده شهر کاشان خبر داد و افزود: در آینده نزدیک ۳۰۰ هکتار زمین اضافه شده و موجب رشد و شکوفایی مسکن خواهد شد.

کد خبر 682624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.