سردار آزمون به‌زودی گلادیاتور می‌شود / رویای سریک در پایتخت ایتالیا تحقق یافت

سردار آزمون مهاجم ایرانی فصل گذشته بایرلورکوزن آلمان با قراردادی به‌مدت یک‌سال، به‌صورت قرضی و بند خرید ۱۲ میلیون‌یورویی به آ.اس رم ایتالیا پیوست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از مذاکرات انجام‌شده میان باشگاه آ. اس رم ایتالیا و بایرن‌لورکوزن آلمان، در نهایت دو طرف توافق کردند سردار آزمون مهاجم ایرانی باشگاه بایرلورکوزن به‌صرت قرضی و به‌مدت یک‌فصل و بند خرید ۱۲ میلیون‌یورویی راهی رم ایتالیا شود و بدین ترتیب سردار آزمون در فصل جاری شاگرد ژوزه مورینیو خواهد بود.

سردار آزمون هم‌اکنون آماده حضور در شهر رم است؛ این مهاجم ایرانی بر اساس گسترش رسانه‌های ایتالیایی ساعت ۲۰ امشب به‌وقت رم در فرودگاه «چیامپینو» فرود می‌آید تا ماجراجویی جدید خود را به‌صورت رسمی آغاز کند و به گلادیاتور جدیدی در شهر تاریخی رم تبدیل شود.

آزمون پس از یک فصل نه‌چندان موفق در بایرلورکوزن، لیگ بوندس‌لیگای آلمان را ترک خواهد کرد تا به جمع شاگردان ژوزه مورینیو بپیوندد، این سرمربی ایتالیایی در تابستان امسال تلاش زیادی برای جذب مهاجم جهت تقویت خط حمله آ. اس رم انجام داده بود.

مهاجم ایرانی سال گذشته در مجموع ۳۳ بازی در تمام رقابت‌ها فقط چهار گل به ثمر رساند و اکنون به‌دنبال خلق لحظات جدیدی است و در سری‌آ ایتالیا بازی خواهد کرد، زمان و ساعت در کشور ایتالیا، دارای اختلاف دو ساعت و ۳۰ دقیقه‌ای با ایران است و آزمون تا دقایقی دیگر به رم خواهد رسید.

کد خبر 682563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.