۴ سارق کامیونت به سرقت رفته دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از شناسایی و دستگیری چهار سارق خودرو و کشف یک دستگاه کامیونت مسروقه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: درپی وقوع سرقت یک دستگاه کامیونت در شهر اصفهان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه مأموران گشت کلانتری ۲۰ ملک‌شهر حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود خودروی مسروقه را در حالی که لاستیک‌ها و تعدادی لوازم و قطعات آن به سرقت رفته بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: مأموران با انجام بررسی‌های میدانی و اقدامات هوشمندانه پلیسی چهار سارق را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی آنها را در مخفیگاه‌های خود دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی انجام شده از مخفیگاه متهمان سه حلقه لاستیک و سایر لوازم و قطعات خودروی مسروقه کشف شد، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند، در تحقیقات اولیه انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 682502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.