مراجعه روزانه بیش از ۶ هزارنفر برای گذرنامه در خوزستان

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: در حال حاضر میزان مراجعه مردم به مرکز صدور گذرنامه استان به صورت روزانه بین ۶ الی ۷ هزار نفر است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حکیم عبداللهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به نزدیک شدن به روز اربعین حسینی آمار جمعیت متقاضیان صدور گذرنامه برای زیارت روز به روز در حال افزایش است، در حال حاضر میزان مراجعه مردم به مرکز صدور گذرنامه استان به صورت روزانه بین ۶ الی ۷ هزار نفر است.

وی افزود: اداره گذرنامه به زائران راهپیمایی اربعین حسینی خدمات متنوعی در حوزه گذرنامه از قبیل ثبت درخواست گذرنامه زیارتی، درج برچسب بر گذرنامه‌های که ۲ سال منقضی شده‌اند، رسیدگی به مشکل افراد ممنوع خروج، اعلام بارکد پستی گذرنامه، رفع کلیه نواقص گذرنامه و.. انجام می‌دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تصریح کرد: کلیه متقاضیانی که به صورت حضوری در محل گذرنامه استان اقدام به ثبت گذرنامه زیارتی کنند، گذرنامه آن‌ها در کمتر از ۳ روز چاپ و در اداره اماکن تحویل متقاضی داده می‌شوند.

وی اضافه کرد: متقاضیانی که به صورت اینترنتی و یا از طریق اپلیکیشن "پلیس من" ثبت درخواست کرده‌اند گذرنامه آن‌ها در استان تهران چاپ و از پست درب منزل ارسال می‌شوند.

کد خبر 682488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.