پیشرفت ۷۲ درصدی پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۷۲ درصدی پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی، گفت: تلاش می‌کنیم تا یک ماه آینده پروژه را به شهروندان تحویل دهیم.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی اظهار کرد: عملیات اجرای حفاری شمع‌های سازه نگهبان دیوارها به اتمام رسیده است و خاک‌برداری محل تعریض انجام شده است.

وی افزود: در حال حاضر بخش زیادی از زیرسازی پروژه انجام شده است و در ضلع شرق و غرب پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی، این عملیات‌ها با قوت ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه بدنه‌سازی طرح تعریض بزرگراه شهید خرازی در حال انجام است و در حال حاضر شاهد پیشرفت ۷۲ درصدی پروژه هستیم، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم تا یک ماه آینده پروژه را به شهروندان تحویل دهیم.

وی افزود: پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی حدفاصل پل مطهری تا خیابان شهید اشرفی‌اصفهانی، به طول ۳۰۰ متر در دو باند و در مجموع به طول ۶۰۰ متر اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه با تکمیل این پروژه در هر باند یک خط عبور جدید به خطوط فعلی اضافه می‌شود، افزود: این پروژه شامل عملیات حفاری شمع‌های سازه نگهبان شامل حدود ۱۴۲ شمع، خاک‌برداری و موضوعات و عناوین مختلف نیز شامل بتن‌ریزی، آرماتوربندی، اجرای دیوار، زیرسازی و روسازی معبر تازه تعریض‌شده و در نهایت اجرای آسفالت می‌شود.

رحمتی با بیان اینکه در قسمت‌هایی که تعریض انجام می‌شود ۲۵ درصد به ظرفیت بزرگراه اضافه خواهد شد تا شاهد کاهش گره‌های ترافیکی در بزرگراه شهید خرازی باشیم، ادامه داد: از صبوری و همکاری شهروندان در اجرای این پروژه تشکر می‌کنیم و انتظار داریم در طول دوره خاک‌برداری برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند و در ساعات نیمه‌شب که بزرگراه خلوت‌تر است، به رانندگی در سرعت مجاز توجه داشته باشند.

کد خبر 682471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.