عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم شهریورماه

در این بسته خبری از همایش «سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳» فرصت طلایی در ایجاد درآمدهای پایدار تا قرارداد احداث بزرگترین چرخ و فلک کشور در بندرعباس و بهره‌برداری از دو زمین چمن مصنوعی در نایسر سنندج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

بهره‌برداری از ۲ زمین چمن مصنوعی در نایسر سنندج

سید انور رشیدی، شهردار سنندج در مراسم افتتاح یکی از این زمین‌ها اظهار کرد: برای ساخت این چمن‌های مصنوعی ۴۰ میلیارد ریال هزینه کرده‌ایم.

حفاری تونل مترو اسلامشهر کی به پایان می‌رسد

محسن حمیدی شهردار اسلامشهر با اشاره به پیشرفت مطلوب حفاری تونل مترو اسلامشهر گفت: تنها کمتر از ۷۰۰ متر حفاری تونل مترو باقی مانده است و با دوشیفته شدن فعالیت عمرانی مترو از ۱۵ اردیبهشت سال جاری، علاوه بر کاهش هزینه تعدیل، سرعت حفر تونل افزایش یافته و تا پایان مهر ماه به ایستگاه میدان نماز می‌رسد.

۲۵۰ دستگاه مینی‌بوس شهرداری ارومیه در مرز تمرچین مستقر شد

مصطفی میلانی، رئیس کارگروه خدمات شهری مرز تمرچین گفت: با توجه به وظایف شهرداری در خصوص حمل و نقل و خدمات شهری در مسیر پیاده روی اربعین ۲۵۰ دستگاه مینی بوس برای جابجایی زائران از محل پارکینگ‌ها تا پایانه مرزی تمرچین مستقر شده‌اند.

فرهنگ‌سازی و آموزش نیاز اساسی برای بهبود نظافت شهری اصفهان است

مهدی بقایی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: فرهنگ‌سازی و آموزش نیاز اساسی برای ارتقای نظافت شهری در این کلانشهر است، زیرا برای پاکیزگی محل زندگی همه مردم باید مشارکت کنند.

همایش "سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳" فرصت طلایی در ایجاد درآمدهای پایدار

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ را موقعیت مناسب برای تعریف و دستیابی به پروژه‌های سرمایه گذاری ماندگار با درآمدهای پایدار دانست.

قرارداد احداث بزرگترین چرخ و فلک کشور در بندرعباس به امضا رسید

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه قرارداد احداث بزرگترین چرخ و فلک کشور در بندرعباس بین شهرداری بندرعباس و گروه صنعتی مهندسی سلگی به امضا رسید، گفت: امروز دور هم جمع شده‌ایم تا برای برآورده‌شدن آرزوی ۴۳ ساله‌ی مردم بندرعباس، گامی بلند برداریم و قرارداد شهربازی بندرعباس را منعقد کنیم.

کد خبر 682463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.