لندن میزبان دوچرخه‌های اشتراکی الکتریکی جدید

ناوگان دوچرخه‌های الکتریکی اشتراکی بریتانیا به‌تازگی میزبان دوچرخه‌های جدیدی بوده که با هدف افزایش گرایش مردم به تردد از طریق آن‌ها در سواحل رودخانه‌های سراسر این قلمرو به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، ناوگان اشتراک دوچرخه‌های الکتریکی بریتانیا با هدف ترویج تردد سبز در سواحل رودخانه‌ها و همچنین فضاهای کوهستانی به اشتراک نوع جدیدی از دوچرخه‌های الکتریکی در ناوگان شهر پرداخته و مدعی شده است که این اقدام به جذب افراد بیشتر به بازدید از آب‌های اطراف از طریق دوچرخه و به دنبال آن، کاهش انتشار گازهای آلاینده کمک زیادی خواهد کرد. علاوه بر این، جلب توجه برنامه‌ریزان به وضیعت پساب‌های شهری از دیگر اهداف ناوگان دوچرخه اشتراکی بریتانیا بوده است به این امید که دولت بودجه بیشتری را صرف احیای فضاهای آبی سراسر قلمرو کند. دوچرخه‌های جدید که River نام دارد، علاوه بر افزایش آگاهی عموم مردم از مسائل زیست‌محیطی، نیاز روزافزون شهروندان و گردشگران را به دوچرخه‌های اشتراکی الکتریکی برای بازدید از مکان‌های دیدنی شهر، به‌ویژه سواحل، برآورده خواهد کرد.

لندن، میزبان دوچرخه‌های اشتراکی الکتریکی جدید

توسعه مسیرهایی برای حیات وحش

ناوگان دوچرخه‌های اشتراکی بریتانیا ادعا کرده است که پنج درصد از درآمد حاصل از اشتراک دوچرخه‌های جدید را به منظور توسعه مسیرهایی برای حیات وحش در سراسر رودخانه‌های بریتانیا مورد استفاده قرار خواهد داد چراکه وجود این سازه‌ها را برای ایجاد سکونتگاه‌ها و تأمین غذای جانوران آبزی ضروری می‌داند، ضمن این‌که این اقدام به بهبود کیفیت آب رودخانه‌ها نیز کمک زیادی خواهد کرد. این اپراتور خود را به عنوان مقرون به‌صرفه‌ترین بستر میکروموبیلیتی پایدار و دوستدار محیط زیست لندن معرفی کرده و مدعی شده است به منظور بهبود تسهیل تردد از طریق دوچرخه‌های جدید و افزایش گرایش مردم به استفاده از آن‌ها برای تحقق اهداف پایدار شهر، دسترسی به این وسایل نقلیه سبز را از طریق یک نرم‌افزار قابل نصب روی تلفن‌های همراه هوشمند ممکن خواهد کرد.

استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی کوهستانی جدید بریتانیا برای هر کاربر به مدت ۱۰ دقیقه رایگان خواهد بود و پس از آن افراد می‌توانند به ازای پرداخت تنها ۰.۱۹ پوند برای هر دقیقه از آن‌ها بهره بگیرند.

کد خبر 682434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.