اشراف اطلاعاتی در ماموریت‌های پلیس اصل است / تاکید بر گسترش امنیت محله‌محور

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: اشراف اطلاعاتی در ماموریت‌های پلیس یک اصل است و باید به صورت مستمر مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، سردار قاسم رضایی امروز _ پنج شنبه دوم شهریور_ در کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی استان فارس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی، اظهار کرد: با مدنظر قرار دادن مصوبات قرارگاه مبارزه با قاچاق سلاح، اقدامات باید به گونه‌ای باشد که کسانی که در جامعه سلاح غیرمجاز دارند، احساس ناامنی کنند.

وی افزود: اشراف اطلاعاتی در مأموریت‌های پلیس یک اصل است و باید به صورت مستمر مورد توجه قرار گیرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تأکید ویژه بر گسترش و مدنظر قرار دادن امنیت محله محور در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی، تصریح کرد: فرماندهان و کارکنان زیرمجموعه باید ضمن حضور میدانی در محله‌های حوزه استحفاظی، با استفاده از ظرفیت‌های موجود از جمله نگهبانان محله نسبت به تأمین امنیت اقدام کنند.

سردار رضایی با بیان اینکه دشمنان همواره به بهانه‌های مختلف درصدد ایجاد ناامنی و ناهنجاری در جامعه هستند، تاکید کرد: یکی از مؤلفه‌های مؤثر در اقدامات کارکنان انتظامی، مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ است که می‌تواند منجر به بالا رفتن رضایتمندی مردم شود.

وی با بیان اینکه آموزش نقطه کلیدی در مأموریت‌ها و اقدامات مجموعه انتظامی است، تأکید کرد: آموزش در سطوح مختلف همواره باید مورد توجه فرماندهان و کارکنان انتظامی باشد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مجموعه انتظامی استان فارس، بسیار فعال است و با مدیریت بهینه و حضور میدانی سردار حبیبی فرمانده انتظامی استان در مأموریت‌ها، بسیاری از خلأها و کمبودها جبران شده است.

کد خبر 682404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.