استقرار امکانات و تجهیزات پزشکی و درمانی هلال‌احمر زنجان در عمود ۶۶۶ مسیر نجف به کربلا

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از حضور اکیپ ۲۹ نفری در مراسم اربعین به منظور ارائه خدمات درمانی به زائران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حکمت‌الله هاشمی امروز _پنج‌شنبه دوم شهریورماه_ در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بامداد امروز اکیپ ۲۹ نفری به منظور ارائه خدمات درمانی به زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) اعم از پزشکان متخصص، عمومی، پرستار، تکنسین داروخانه و سایر عوامل به عراق اعزام شدند.

وی افزود: هلال‌احمر استان زنجان در مسیر نجف به کربلا در عمود ۶۶۶ تا پایان اربعین حسینی به زائران خدمات خواهد داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هلال‌احمر استان برای نخستین بار اقدام به برپایی درمانگاه تخصصی سطح دو در عمود ۶۶۶ در مسیر نجف به کربلا کرده که در سال‌های آینده نیز با تجربیات و همت بیشتر خدمات قابل توجهی را ارائه خواهیم داد.

وی خاطرنشان کرد: تمام امکانات و تجهیزات پزشکی و درمانی و ۳۲۵ قلم دارو به درمانگاه تخصصی سطح دو هلال احمر استان زنجان در عمود ۶۶۶ ارسال شده است.

هاشمی تصریح کرد: دو دستگاه آمبولانس نیز در درمانگاه تخصصی سطح دو هلال احمر استان زنجان در این عمود مستقر می‌شود تا در صورت نیاز بیماران و مصدومان را به نزدیک‌ترین مراکز درمانی منتقل کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر تیم درمانی، اکیپ‌های سیار تیم‌های عملیاتی هلال احمر زنجان در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی فعالیت خواهند داشت تا در صورت وقوع حوادث احتمالی در کم‌ترین زمان ممکن برای امدادرسانی اقدام کنند.

وی افزود: فردا _جمعه سوم شهریورماه_ دومین گروه ۱۳ نفری از تیم درمان به کشور عراق اعزام خواهند شد.

کد خبر 682378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.