بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ارتباطی در شهرستان سنندج

۱۳ پروژه ارتباطی با اعتبار بیش از ۳۹۰ میلیارد ریال در نخستین روز از هفته دولت، به‌طور هم‌زمان از طریق ویدئوکنفرانس در شهرستان سنندج به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی استانداری کردستان، ۱۳ پروژه ارتباطی با اعتبار ۳۹۰ میلیارد ریال امروز _پنجشنبه دوم شهریورماه_ در نخستین روز از هفته دولت، به‌طور هم‌زمان از طریق ویدئوکنفرانس با حضور استاندار کردستان به بهره‌برداری رسید.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان با اشاره به افتتاح ۱۳ پروژه ارتباطی در نخستین روز از هفته دولت در استان اظهار کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های مذکور اقدام و جهش خوبی در استان است.

وی مطالبه جدی روستاییان برای پوشش اینترنت، اتصال به شبکه ملی و بهره‌مندی از این امکانات را نیاز مهمی دانست و افزود: خدا را شاکر هستیم که برنامه‌های ما در هفته دولت افتتاح شد.

احداث سایت جاده‌ای مسیر سنندج-مریوان (تونل همرو) با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و احداث سایت جاده‌ای مسیر سنندج-مریوان (قلغه جوق و شیخان) با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از پروژه‌های حوزه ارتباطی شهرستان سنندج بود که به بهره‌برداری رسید.

احداث سایت فورجی روستای صادق‌آباد و کیله سفید، سراب میرزا، تفتیله و دلوآمده، هرکدام با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال، اتصال هشت روستا به شبکه ملی اطلاعات با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال، احداث چهار باجه پست بانک روستایی، تأسیس پنج دفتر پیشخوان شهری و ۲ دفتر روستایی خدمات دولت از دیگر پروژه‌هایی بود که امروز افتتاح شد.

کد خبر 682377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.