آغاز رسمی خدمات‌رسانی به زوار اربعین در مرز خسروی

خدمات‌رسانی به زوار اربعین در پایانه مرزی خسروی با حضور استاندار دیالی عراق، استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران اجرایی استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، خدمات‌رسانی به زوار اربعین در پایانه مرزی خسروی با حضور استاندار کرمانشاه، استاندار دیالی عراق، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، معاونان استاندار کرمانشاه، شهردار کرمانشاه و جمعی دیگر از مدیران اجرایی استان آغاز شد.

بر اساس همین گزارش، زوار با خودروها تا کمربندی قصرشیرین به خسروی تردد می‌کنند و از کمربندی خسروی، خودروهای شخصی به پارکینگ‌های احداث شده هدایت و از طریق اتوبوس‌های که در محل وجود دارد به پایانه مرزی خسروی منتقل می‌شوند، در ابتدای حضور استاندار کرمانشاه در قصر شیرین اردوگاه (‌موکب) سیدالشهدا سپاه نبی اکرم (ص) افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه در حاشیه افتتاح موکب سیدالشهدا سپاه نبی اکرم (ص) در قصرشیرین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با زحمات جهادی سپاه اردوگاه آماده پذیرایی از زائران سیدالشهدا (ع) شده است و امیدواریم زائران با آرامش و سلامت در این اردوگاه استراحت کنند و مقدمه‌ای برای پیاده‌روی و شرکت در کنگره عظیم اربعین باشد.

علی شعبانی، جانشین رئیس ستاد اربعین استان کرمانشاه نیز به خبرنگار ایمنا، گفت: اردوگاه سیدالشهدا (ع) سپاه نبی اکرم (ص) با حدود چهار هزار نفر ظرفیت شامل تمام امکانات و تخت، صبحانه، نهار و شام مقابل پارکینگ بزرگ ابوذر غفاری واقع شده است و زوار پس از پارک خودرو می‌توانند در این اردوگاه استراحت کنند.

وی اضافه کرد: ۱۲۰ هزار خودرو برای پارکینگ پیش‌بینی شده و کرایه پارکینگ ۲۵ هزار تومان است.

آغاز به کار بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) در مرز خسروی _سه‌راهی نصرآباد

استاندار کرمانشاه با همراهی سردار محمد نظرعظیمی، فرمانده قرارگاه نجف اشرف و سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، بیمارستان صحرایی امام حسین (ع) را با ظرفیت ۶۰ تخت افتتاح کرد.

صحرایی در حاشیه آغاز به کار این مجموعه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: یکی از خدمات جهادی و ارزشمند برای زائران اربعین، راه‌اندازی این بیمارستان مجهز ۶۰ تخت خوابی صحرایی توسط سپاه پاسداران است.

وی ادامه داد: در این مجموعه بیمارستانی امکانات مراقبتی و درمانی به طور کامل برای استفاده زوار حسینی در صورت احتیاج، مهیا است.

استاندار کرمانشاه گفت: دو مجموعه بیمارستانی دیگر نیز توسط ارتش و علوم پزشکی در مسیر قصرشیرین تا خسروی مستقر است و با استقرار این سه مجموعه درمانی کمبود و مشکلی در زمینه ارائه خدمات به زوار نداریم.

کد خبر 682375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.