پروژه‌های تامین آب استان سمنان با شتاب در حال انجام است

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: آب شرب در استان ما در وضعیت بحرانی قرار دارد و به لطف پیگیری‌های دولت و مجلس در سطح استان و ملی، گره‌هایی که در پروژه‌های تامین آب استان وجود داشت برطرف شده و کار با شتاب در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس گلرو امروز _ پنجشنبه دوم شهریورماه _ در آئین افتتاح و آغاز عملیات ۱۱۷ پروژه به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: آب شرب در استان ما در وضعیت بحرانی قرار دارد و به لطف پیگیری‌های دولت و مجلس در سطح استان و ملی، گره‌هایی که در پروژه‌های تأمین آب استان وجود داشت برطرف شده و کار با شتاب در حال انجام است.

وی افزود: تفکیک قوا در عین تقسیم وظایف و همکاری نزدیک و صمیمانه از برکات نظام جمهوری اسلامی و خون شهدا است، مجلس و دولت هر دو خادم ملت هستند و برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز در راستای راهبرد مقام معظم رهبری شاهد خنثی‌سازی تحریم‌ها هستیم.

گلرو تصریح کرد: نگاه کلان و راهبردی دولت سیزدهم در حل مشکلات، جهش مسکن و دانش‌بنیان، محرومیت‌زدایی از روستاها و سوق دادن بودجه از حوزه برخوردار به حوزه کم‌برخوردار، بسیار ارزنده است، در سطح استان سمنان نیز این مهم را در بحث گازرسانی، آب شرب، راه، اینترنت و سایر موارد در روستاها با مدیریت استاندار شاهد هستیم که این امر نشان از همکاری دولت و مجلس دارد.

وی ادامه داد: ما در حوزه شهر در تلاش برای رفع محرومیت‌زدایی هستیم و زیرساخت‌های ارزنده‌ای به ویژه در حوزه درمانی و پزشکی و دانش‌بنیان در شهرستان‌های حوزه انتخابیه در حال تحقق است.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از پیگیری و تحقق مرز هوایی فرودگاه سمنان، پیگیری طی یک سال گذشته برای تکمیل ترمینال فرودگاه سمنان انجام شد، امروز سالن برای پرواز آماده است و مجوز پرواز از فرودگاه سمنان به مقصد نجف اخذ شده است که در تاریخ‌های اعلامی انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، جلسه شورای اداری و آئین افتتاح و آغاز عملیات ۱۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد به مناسبت هفته دولت با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل ستادی و اجرایی استان، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان سمنان و جمعی از اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است.

کد خبر 682356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.