تلاش و کار شبانه‌روزی با مدیریت استانداران در جریان است

امام جمعه سمنان گفت: مقام معظم رهبری از روحیه جهادی، تلاش و کار رئیس‌جمهور تقدیر کردند و در استان‌ها نیز این روحیه جهادی، تلاش و کار شبانه‌روزی با مدیریت استانداران استمرار پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام مطیعی امروز _ پنجشنبه دوم شهریورماه _ در آئین افتتاح و آغاز عملیات ۱۱۷ پروژه به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: امام‌خمینی (ره) در باب شهادت شهیدان بهشتی، باهنر و رجایی می‌فرمایند، محور کار ما خدا است و این شهادت‌ها هیچ خللی در اراده و تصمیم و عمل ما ایجاد نخواهد کرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری از روحیه جهادی، تلاش و کار رئیس‌جمهور تقدیر کردند و در واقع می‌توان گفت این مهم، مدال افتخار دولت سیزدهم است.

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: در استان‌ها نیز این روحیه جهادی، تلاش و کار شبانه‌روزی با مدیریت استانداران استمرار پیدا کرده است.

به گزارش ایمنا، آئین آغازین برنامه‌های هفته دولت سال ۱۴۰۲ با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان در شبستان بزرگ حرم مطهر حضرت یحیی ابن موسی الکاظم (ع) سمنان با ادای احترام به ساحت آستان مقدس و نورانی امامزاده یحیی ابن موسی الکاظم (ع) و شهدای والامقام آرمیده در این مکان آغاز شد.

جلسه شورای اداری و آئین افتتاح و آغاز عملیات ۱۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۱ هزار میلیارد به مناسبت هفته دولت با حضور نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران کل ستادی و اجرایی استان، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان سمنان و همچنین جمعی از اقشار مختلف مردم در حال برگزاری است.

کد خبر 682350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.