سپاهان مصداق ضرب‌المثل دارندگی و برازندگی است/ نمی‌دانم چطور میلاد سرلک توانست مهلت بگیرد

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: زمانی‌که قرار بود به سربازی بروم از مسئولان سازمان‌لیگ مهلت خواستم اما این اتفاق نیفتاد و نمی‌دانم میلاد سرلک چگونه مجوز بازی گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین مرادمند پس از شکست تیم فوتبال استقلال تهران مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نمی‌دانم چرا اجازه نمی‌دهند هواداران استقلال به ورزشگاه بیایند. بی‌کس هستیم و مشکلات زیادی داریم؛ حرف کلیشه‌ای هم نمی‌زنم و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم که دو ساعت دیگر محروم شوم. داوران با دستمزد کم سوت می‌زنند و زحمت زیادی می‌کشند اما من انتظار دارم که جسورانه‌تر قضاوت کنند. قبل از خطای هند ایمان سلیمی، بازیکن سپاهان ارسلان مطهری را هل داد؛ خب این خطا را باید اعلام کنند و اول خطای سپاهان را بگیرند. من‌هم فقط روی این صحنه با داور صحبت کردم.

وی درخصوص فعالیت استقلال در نقل‌وانتقالات افزود: یک ضرب‌المثلی هست که می‌گویند دارندگی و برازندگی! سپاهان تیم پرمهره‌ای است. ما نمی‌توانیم اما آن‌ها می‌توانند و دم‌شان هم گرم! اما یک تیمی با رزومه صد ساله و هواداران ۳۰ میلیونی هستیم که تلاش می‌کنیم دل آن‌ها را شاد کنیم اما به تنهایی نمی‌توانیم این کار را انجام بدهیم. کادر مدیریتی خوب باید همه‌چیز را پیش ببرد. ما یک تیم تنها هستیم و باید کمک‌مان کنند. حداقل هواداران ما را که می‌توانند به ورزشگاه راه بدهند چرا که آن‌ها حق دارند و می‌خواهند بازی تیم‌شان را تماشا کنند.

مدافع تیم فوتبال استقلال درخصوص وضعیت میلاد سرلک که کارت‌بازی‌اش برای یک‌ماه دیگر تمدید شد گفت: من درمورد خودم صحبت می‌کنم نه میلاد، وقتی من می‌خواستم سرباز شوم از مسئولان محترم درخواست کردم به‌واسطه اینکه چند سال زحمت کشیدم فقط یک یا دو ماه فرصت بدهند و بعداً به سربازی بروم اما اجازه ندادند و نمی‌دانم چه اتفاقی برای سرلک رخ داد که بازی‌اش در پرسپولیس تمدید شد.

کد خبر 682332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.