نظر کارشناسان به‌درد ما نمی‌خورد / ای‌کاش داوران به قضاوت‌های اشتباه پایان دهند

مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: کارشناسان داوری اعلام کرده‌اند پنالتی سپاهان درست نبود اما دیگر به دردمان نمی‌خورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیرارسلان مطهری پس از شکست تیم فوتبال استقلال تهران مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یک فرصت را هم به سپاهان ندادیم اما زمین ورزشگاه افتضاح بود که در شان لیگ برتر نیست؛ در صحنه پنالتی سپاهان هم، قبل از اعلام هند، بر روی من خطا شد و هر کارشناسی اگر فیلم را ببیند می‌تواند تشخیص خود را بگوید. ضمن اینکه اگر نظرشان را هم اعلام کرده باشند دیگر به‌درد ما نمی‌خورد چرا که نتیجه ثبت شده است.

وی با اعتراض به نوع قضاوت داوران در لیگ برتر افزود: سال گذشته چند امتیاز به‌خاطر پنالتی‌ها از دست دادیم! چرا این روند را ادامه می‌دهید؟ بس کنید. صحنه هل‌دادن من را ندیده‌اید، اما صحنه هند ایمان سلیمی را دیدند؟ اگر تیم دیگری بود هم این کار را می‌کردید؟ ما خیلی خوب بازی کردیم و با احترام به تیم حریف، اگر خود من فرصت‌هایی را که داشتم را به گل تبدیل می‌کردم با اختلاف دو یا سه‌گل مقابل سپاهان برنده می‌شدیم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: این اتفاقاتی که رخ می‌دهد در شان لیگ برتر نیست؛ نمی‌دانم چه بگویم و فقط از هواداران عذرخواهی می‌کنم. بدون‌شک هر بازیکنی خسته می‌شود؛ ما از فشار سال گذشته به امسال رسیده‌ایم. فشاری که از همه طرف وحشتناک بود و حالا وارد لیگ جدید شده‌ایم. آن مشکلات مانده و امسال به آن اضافه شده است. چه کسی باید مشکل را حل کند؟ به‌حدی درمورد این موضوع صحبت کرده‌ایم که دیگر حالم به‌هم می‌خورد و فقط درخواست دارم داوری‌ها را درست کنند.

کد خبر 682331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.