رفتم دعوا را تمام کنم کارت‌قرمز گرفتم / مقابل سپاهان شایسته پیروزی بودیم

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: در برابر سپاهان باید سه‌امتیاز را کسب می‌کردیم اما کوپال ناظمی با یک سوت اشتباه نتیجه را به‌سود میزبان رقم زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا رجبی پس از شکست تیم فوتبال استقلال تهران مقابل سپاهان اصفهان در چارچوب هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از بازیکنان تیم به‌علت نمایش خوب‌شان تشکر می‌کنم؛ فرصت‌های گلزنی بیشتری نسبت به سپاهان داشتیم و شایسته پیروزی بودیم اما متأسفانه آن‌ها روی غفلت به گل رسیدند. فیلم پنالتی سپاهان را هم بازبینی کردیم و مشخص است که قبل از صحنه پنالتی، داور باید خطای میلاد زکی‌پور روی ارسلان مطهری را اعلام می‌کرد و گل صددرصد مردود بود.

وی درخصوص دریافت کارت‌قرمز و اخراج از کنار زمین در پایان نیمه‌اول افزود: پس از انفجار ناشی از پرتاب نارنجک، به‌درون زمین رفتم تا بچه‌ها را جدا کنم اما متأسفانه داور من را اخراج کرد. در کل استقلال واقعاً شایسته برد و باید سه امتیاز بازی را می‌گرفتیم و امیدوارم در آینده قضاوت بهتری از داوران مشاهده کنیم. کوپال ناظمی داور خوب و توانمندی است اما در این جدال نتوانست کیفیت خوب خود را ارائه کند.

مربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: مشخص بود در صحنه اعلام پنالتی، توپ از خط طولی دروازه رد شده است اما داور آن را ندید و به‌سود سپاهان خطا گرفت. قبل از اعلام پنالتی نیز باید خطای مدافع حریف را می‌گرفت با این وجود از بازیکنان استقلال که باوجود برخی کمبودها با جان و دل بازی کردند متشکرم. شرایطی که امسال برای استقلال پیش آمده در چند سال اخیر بی‌سابقه بوده اما راهی به‌جز مبارزه کردن نداریم تا در ادامه مسیر به موفقیت برسیم.

کد خبر 682330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.