عدالت باید در فوتبال حکم‌فرما باشد

مدافع استقلال گفت: شرایط در فوتبال باید یکسان باشد، درخصوص داوری نیز انتظار داریم عادلانه قضاوت کنند. می‌توانید شهادت دهید که تیم ما موقعیت گل بیشتری داشت، اما سپاهان دو موقعیت را روی دروازه ما ایجاد کرد و روی یک موقعیت به پنالتی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزبه چشمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند بازی را همه دیدند، فکر می‌کنم در صحنه پنالتی اتفاقات دیگری افتاد، میلاد زکی‌پور، ارسلان مطهری را از پشت سر هل داد، همه‌چیز مشخص است و نیاز به کارشناسی داوری ندارد، داور باید قبل از صحنه، هند برای ما خطا اعلام می‌کرد که این اتفاق نیفتاد. در خصوص برخورد توپ به دست بازیکن سپاهان، مشخص بود که باید آن خطا به سود ما اعلام می‌شد.

وی افزود: این درست نیست سپاهان با ۶۰-۷۰ هزار هوادار از تیم‌ها میزبانی کند و ما در ورزشگاه خالی از تماشاگر به مصاف رقبا برویم، در اصل شرایط در فوتبال باید یکسان باشد، در خصوص داوری نیز انتظار داریم عادلانه قضاوت کنند. می‌توانید شهادت دهید که تیم ما موقعیت گل بیشتری داشت، اما سپاهان دو موقعیت را روی دروازه ما ایجاد کرد و روی یک موقعیت به پنالتی رسید.

مدافع استقلال گفت: قصد داشتیم از این بازی سه امتیاز را بگیریم و باید از کادر فنی و بازیکنان تیم تشکر کنم، اما نمی‌توان با این شرایط کار کرد و عدالت باید در فوتبال حکم‌فرما باشد.

کد خبر 682326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.