اجرای بیش از ۱۴ هزار مترمربع زیرسازی در منطقه ۴ شهر قزوین

شهردار قزوین گفت: سال جاری زیرسازی و آماده‌سازی معابر به میزان ۱۴ هزار و ۴۰۰ مترمربع و جدول‌گذاری نهر و کانیو به طول هزار و ۳۵۰ متر در ناحیه دانش در منطقه چهار شهرداری اجرا شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ادامه عملیات ترمیم و نصب دریچه‌های فلزی در سطح شهر، اظهار کرد: در این نوبت دریچه‌های فلزی سرقت شده در ناحیه منفصل شهری چوبیندر در منطقه یک شهرداری به منظور جلوگیری از وارد آمدن خسارت به شهروندان و تسهیل در تردد، ترمیم و نصب مجدد شد.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، زیرسازی و آماده‌سازی معابر به میزان ۱۴ هزار و ۴۰۰ مترمربع و جدول‌گذاری نهر و کانیو به طول هزار و ۳۵۰ متر در ناحیه دانش منطقه چهار شهرداری انجام شده است.

شهردار قزوین خاطرنشان کرد: به منظور خدمات‌رسانی بهتر و توسعه زیرساخت‌های شهری در پنج ماه نخست امسال توسط معاونت عمرانی این منطقه، عملیات عمرانی شامل زیرسازی و آماده‌سازی معابر اصلی و فرعی و جدول‌گذاری در سطح محله ناصرآباد انجام شد.

صباغی ادامه داد: در این مرحله عملیات آماده‌سازی و جدول‌گذاری نهر و کانیو در معابر طالقانی، صفای سوم، صفای پنجم، شهید مطهری، کوچه‌های چهارباغ و محدوده ضلع شرقی فرهنگسرای ناصرآباد به اتمام رسید.

وی اضافه کرد: عملیات بتن‌ریزی فونداسیون ساختمانِ ناحیه جدید شهید بهشتی شامل محلات بین کمربندی شهید بهشتی تا خیابان طالقانی و بلوار شهید سلیمانی و خیابان نادری در دست اجرا است.

شهردار قزوین تاکید کرد: به درخواست شهروندان خاک‌های مازاد و نخاله‌های ساختمانی از سطح معابر اصلی و فرعی ناحیه مهدیه با هدف رعایت بهداشت در محلات و زیبایی بصری چهره شهر در خیابان حکمت واقع در منطقه سه در دست اجرا است.

صباغی با اشاره به ارائه خدمات ۲۴ ساعته سازمان عمران در فصل تابستان تصریح کرد: فصل تابستان بهترین فصل کاری برای اجرای پروژه‌های عمرانی است و با برنامه‌ریزی دقیق و مدون پروژه‌های عمرانی به صورت شبانه‌روزی در سطح معابر شهری در حال اجرا است.

وی گفت: پروژه‌های آماده‌سازی همچون زیرسازی، جدول‌گذاری، روکش آسفالت در شیفت روزانه انجام و عملیات‌هایی شامل درزگیری، تراش و لکه‌گیری آسفالت معابر در شیفت شب انجام می‌شود.

شهردار قزوین افزود: با اجرای عملیات شبانه‌روزی بیشتر پروژه‌های عمرانی به پایان رسیده یا با پیشرفت چشمگیری در دست اجرا است.

کد خبر 682321

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.