نتایج هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال + جدول

رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال، شب گذشته با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های هفته اول لیگ برتر فوتبال، شب گذشته _چهارشنبه، بیست و پنجم مردادماه_ با پیگیری چهار دیدار پیگیری شد و سه دیدار دیگر از این هفته امروز و فردا برگزار خواهند شد.

سپاهان ۱- استقلال ۰

تیم‌های سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی یک بر صفر سپاهان به پایان رسید. با خطای هند آشکار ایمان سلیمی، داور به نفع سپاهان خطای پنالتی گرفت. ضربه پنالتی رضا اسدی را ابتدا حسینی مهار کرد اما توپ برگشتی توسط اسدی به گل تبدیل شد.

نتایج هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال + جدول

هوادار ۱- آلومینیوم ۲

تیم هوادار در ورزشگاه دستگردی، میزبان آلومینیوم اراک بود که تیم آلومینیوم بت نتیجه ۱بر۲ به پیروزی رسید. در دقایق ابتدایی پنالتی به سود آلومینیوم اعلام شد و میلاد فخرالدینی پشت توپ ایستاد و درحالی‌که حقیقی در آستانه گرفتن توپ بود، گل اول بازی را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. امین قاسمی‌نژاد کار را به تساوی کشاند اما بهروز نوروزی‌فرد دروازه حقیقی را برای بار دوم باز کرد.

ملوان ۴ - فولاد۰

ملوان بندرانزلی و فولاد خوزستان در انزلی به مصاف یکدیگر رفتند و ملوان میزبان با نتیجه ۴ بر ۰ به پیروزی رسید. مسعود زائر کاظمینی ۲ مرتبه، میلاد شعبانلو و رضا جعفری گل‌های این دیدار را به ثمر رساندند.

صنعت نفت ۱- پیکان ۱

تیم صنعت نفت در ورزشگاه تختی آبادان، میزبان تیم پیکان بود که دو نیم در پایان به تساوی ۱ بر ۱ رضایت دادند. سامان نریمان جهان و علی یوسف گل‌های این دیدار را به ثمر رساندند.

مس رفسنجان ۰- شمس آذر ۳

تیم مس رفسنجان در ورزشگاه شهدای رفسنجان، میزبان تیم شمس آذر بود که تیم شمس آذر با نتیجه ۳ بر ۰ به پیروزی رسید. عیسی مرادی ۲ مرتبه، علی عدنان با گل به خودی گل‌های این دیدار را به ثمر رساندند.

جدول نتایج بازی‌های هفته سوم:

نتایج هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال + جدول

جدول لیگ برتر:

نتایج هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال + جدول

کد خبر 682319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.