چین یا کره فرقی ندارد،ما پیروزیم/تماشاگران سنگ تمام گذاشتند

سرمربی تیم ملی والیبال گفت: کره‌جنوبی و چین برای تیم ایران فرقی ندارند،یک هدف داریم و آن را دنبال می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران امروز _چهارشنبه یکم شهریورماه_ از ساعت ۱۹:۱۵، در چارچوب مرحله حذفی مسابقات والیبال قهرمانی آسیا، مقابل تیم پاکستان، در سالن ۱۲ هزار نفری ارومیه مملو از عاشقان والیبال صف‌آرایی کرد و در سه ست متوالی با اقتدار به پیروزی رسید. تیم ملی والیبال ایران با شکست پاکستان به صورت مستقیم راهی مرحله نیمه‌نهایی شود.

بهروز عطایی پس از پیروزی تیم ملی ایران مقابل پاکستان و پس از صعود به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا، اظهار کرد: بازی خوبی بود، باتوجه به بازی تدارکاتی که قبل از شروع مسابقات با تیم پاکستان برگزار کردیم، اطلاعات دقیق‌تری نسبت به تیم ملی عراق از این تیم داشتیم. تیم ملی والیبال پاکستان تیم خوبی است و دوره قبل رقابت‌ها هم جزو هشت تیم برتر آسیا شد، از شانس بد تیم پاکستان به تیم ملی ایران خورد.

عطایی ادامه داد: بازیکنان تیم حساسیت بازی مرحله‌ای که در آن قرار داشتیم را درک کردند و می‌دانستند که بازی حذفی است، از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. تماشاگران سنگ تمام گذاشتند، کره‌جنوبی و چین برای تیم ایران فرقی ندارند. یک هدف داریم و آن را دنبال می‌کنیم. امیدوارم تماشاگران در بازی‌های بعدی نیز همینطور حمایت کنند.

کد خبر 682298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.