نیروهای خدماتی خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم / شهرداری گرگان پیشتاز در  تبدیل وضعیت کارکنان

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با بیان اینکه شهرداری گرگان پیشتاز در تبدیل وضعیت کارکنان بود، گفت: نیروهای شرکتی شاغل در شهرداری خط مقدم خدمت رسانی به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عیسی مهری امروز- چهارشنبه یکم شهریورماه- در هشتادمین جلسه رسمی کمیسیون خدمات، سیما و منظر شورای اسلامی شهر اظهار کرد: از ابتدای شروع کار شورای شهر اعلام کردیم که وضعیت نیروی انسانی شهرداری به ویژه موضوع تبدیل وضعیت برای ما حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه ۹ مدل نیروی کاری در شهرداری فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: چنانچه به دنبال حل مشکل شهر و شهروندان هستیم ابتدا باید مشکلات کارکنان خودمان را رفع و برای آنها رضایتمندی ایجاد کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان نیروهای شرکتی شاغل در شهرداری را خط مقدم خدمت رسانی به مردم دانست و تصریح کرد: از شهردار بابت زحماتی که در این زمینه کشیده و همچنین مجلس شورای اسلامی که این مصوبه را تصویب کرده جای تقدیر دارد.

ابوالفضل تجری، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر گرگان، بیان کرد: از نزدیک شاهد تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیریت شهری در راستای تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر شهرداری بودم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه قانون تبدیل وضعیت کارکنان ایثارگر که در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است، اما هنوز در بسیاری از دستگاه‌های دولتی اجرا نمی‌شود، اما شهرداری گرگان در این زمینه پیشتاز بود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: امنیت امروز کشور مرهون خون شهدا و رشادت‌های ایثارگران است و ما هر اندازه که بتوانیم برای خانواده معزز شهدا و ایثارگران گام برداریم بازهم کم است.

کد خبر 682292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.