دوئل پرسپولیس و ذوب‌آهن به دور از هیاهوی هواداران / تیم ربیعی برای یحیی دردسرساز می‌شود؟

دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن امروز در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت، هر دو تیم با عملکرد نسبتا مطلوبی آماده رویارویی با یکدیگر می‌شوند و به احتمال فراوان شاهد یک تقابل زیبا و تماشایی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر، دو تیم پرسپولیس و ذوب‌آهن امروز _ پنجشنبه دوم شهریورماه_ در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت؛ هر دو تیم با عملکرد نسبتاً مطلوبی آماده رویارویی با یکدیگر می‌شوند و به احتمال فراوان شاهد یک تقابل زیبا و تماشایی خواهیم بود، در خصوص وضعیت شاگردان گل‌محمدی و ربیعی گفت‌وگویی با حمید درخشان و محمد صلصالی پیشکسوتان دو تیم داشته‌ایم که مشروح آن‌را در ادامه می‌خوانید.

پرسپولیس برای بهتر شدن نیاز به هماهنگی دارد

حمید درخشان، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره وضعیت قرمزپوشان اظهار کرد: عملکرد پرسپولیس در هفته‌های اخیر مطلوب بوده است، چراکه شش امتیاز لازم را از حریفان خود گرفته است اما بازیکنان این تیم به هماهنگی بیشتری نیاز دارند و فکر می‌کنم در هفته‌های آینده شاگردان گل‌محمدی بهتر و روان‌تر بازی کنند؛ با توجه به اینکه قرمزپوشان تلاش فراوانی برای هماهنگی بیشتر دارند؛ بدون تردید پرسپولیس شرایط بهتری را تجربه خواهد کرد.

وی افزود: شاگردان گل‌محمدی با مشکلاتی در خط حمله مواجه هستند و به این دلیل است که هماهنگی لازم میان بازیکنان جدید و خط هافبک وجود ندارد؛ امیدوارم در ادامه با برطرف شدن این مشکل پرسپولیس در خط حمله نیز مقتدر ظاهر شود؛ به‌طور کلی شرایط قرمزپوشان باید هفته به هفته لحاظ شود و فکر نمی‌کنم به غیر از خط حمله مشکل جدی برای این تیم وجود داشته باشد، چراکه یحیی گل‌محمدی شاکله اصلی تیم خود را حفظ کرده است.

بدون حضور تماشاگران فوتبال زیبایی ندارد

بازیکن سابق پرسپولیس پیرامون تقابل این تیم با ذوب‌آهن تصریح کرد: هیچ حریفی برای پرسپولیس آسان نیست و ذوب‌آهن نیز تیم خوب، جوان و دونده‌ای است که انگیزه‌های فراوانی برابر قرمزپوشان خواهد داشت؛ فکر می‌کنم یک بازی فنی، تاکتیکی و زیبا را از سوی هر دو تیم شاهد باشیم.

وی ادامه داد: زیبایی فوتبال به حضور هواداران است و بودن تماشاگران علاوه بر دلگرمی به بازیکنان، جذابیت فراوانی را هم به فوتبال می‌دهد و امیدوارم پرسپولیس هرچه سریع‌تر در کنار تماشاگران خود بازی کند.

دوئل پرسپولیس و ذوب‌آهن به دور از هیاهوی هواداران / تیم ربیعی برای یحیی دردسرساز می‌شود؟

یک بازیکن خارجی به جمع پرسپولیسی‌ها اضافه می‌شود

درخشان با اشاره به جذب مهاجم خارجی توسط قرمزپوشان خاطرنشان کرد: پرسپولیس باید در خط حمله تقویت شود و اطمینان دارم قرمزپوشان بازیکن جدیدی را جذب خواهند کرد؛ این بازیکن خارجی است و بسیار می‌تواند به شاگردان گل‌محمدی در فاز حمله و جام باشگاه‌های آسیا کمک کند.

بازیکن سابق پرسپولیس پیرامون وضعیت سلمانی و زاهدی گفت: یاسین سلمانی، بازیکن جوان و آینده‌داری است که می‌تواند به پرسپولیس کمک کند؛ شهاب زاهدی مهاجم نیست و پست اصلی وی بازی در کناره‌ها است اما مهره خوبی به‌شمار می‌رود و در صورتی که هافبک‌ها او را به خوبی تغذیه کنند، می‌تواند خطرناک باشد.

ذوب‌آهن در بازی‌های اخیر خود نمایش قابل قبولی داشته است

در ادامه محمد صلصالی، پیشکسوت تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص وضعیت این تیم اظهار کرد: همیشه ابتدای لیگ تیم‌ها کمی ناهماهنگ هستند و این مورد برای آن‌هایی که تغییرات بیشتری داشته‌اند، بیشتر صدق می‌کند؛ ذوب‌آهن نسبت به فصل قبل شاکله اصلی تیم خود را حفظ کرده و در بازی ابتدایی خود نیز موفق به کسب پیروزی شده است که برای سبزپوشان بسیار خوب است.

وی افزود: متأسفانه شاگردان ربیعی برابر سپاهان نتیجه را واگذار کردند و تا پیش از اینکه گل بخورند، نمایش بسیار خوبی از خود ارائه دادند، اما پس از به ثمر رسیدن گل شیرازه این تیم از هم پاشید؛ به‌طور کلی عملکرد سبزپوشان در دو بازی اخیر در مجموع مطلوب بوده است.

ذوب‌آهن یک تیم کوچک نیست

صلصالی پیرامون دیدار شاگردان ربیعی و گل‌محمدی تصریح کرد: دیدار ذوب‌آهن و پرسپولیس بسیار حساس است، چرا که هر دو تیم از تیم‌های خوب و پرافتخار کشورمان به شمار می‌روند و این تقابل برای قرمز و سبزپوشان دشوار خواهد بود. بازیکنان در تهران سعی می‌کنند بهترین نمایش خود را ارائه دهند و از همین‌رو، این مسابقه برای شاگردان گل‌محمدی دشوار خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در دو بازی گذشته خود در خط دفاع ثبات مطلوبی داشته و حاصل آن نیز ثبت دو کلین‌شیت بوده است، اما متقابلاً در خط حمله عملکرد ضعیفی داشته و بازی‌های خود را با نتیجه یک بر صفر پشت سر گذاشته است؛ در هر حال قرمزپوشان شخصیت کاملی دارند و بسیار قابل احترام هستند، اما ذوب‌آهن تیم کوچکی نیست و امیدوارم بهترین نتیجه برای شاگردان ربیعی رقم بخورد.

دوئل پرسپولیس و ذوب‌آهن به دور از هیاهوی هواداران / تیم ربیعی برای یحیی دردسرساز می‌شود؟

شاگردان ربیعی فوتبال تماشاگر پسندی را ارائه می‌دهند

پیشکسوت فوتبال اصفهان در رابطه با تفکرات محمد ربیعی خاطرنشان کرد: به‌شخصه سبک بازی محمد ربیعی را می‌پسندم، چراکه هجومی و روبه‌جلو بازی می‌کند؛ اگر قرار است تیمی ببازد بهتر است هجومی بازی کند و فوتبال زیبا از خود به نمایش بگذارد، زیرا باخت با تفکر دفاعی جذابیت فوتبال را از بین می‌برد، سبک بازی محمد ربیعی همین‌گونه است و من آن را می‌پسندم. مقابل سپاهان دیدید که گاندوها فوتبال مالکانه و هجومی را از خود ارائه دادند؛ فوتبال با موقعیت‌های گل تماشاگرپسند است و سرمربی ذوب‌آهن نیز از جمله مربیانی به‌شمار می‌رود که تماشاگرپسند بازی می‌کند.

وی ادامه داد: مهم‌ترین ویژگی ذوب‌آهن در این فصل حفظ شاکله اصلی تیم است و با اینکه بازیکنانی حذف و اضافه شدند اما این موارد طبیعی است و سبزپوشان نسبت به بودجه‌ای که داشتند خوب یارگیری کرده‌اند و بر اساس نیازهایی که در خطوط مختلف داشتند، دست به خرید بازیکن زده‌اند.

برای بازگشت به روزهای اوج باید متحد باشیم

صلصالی در تشریح اینکه آیا ذوب‌آهن می‌تواند با ربیعی به اوج بازگردد، تصریح کرد: منظور از روزهای خوب اگر قهرمانی در جام حذفی، نایب‌قهرمانی آسیا و قهرمانی لیگ است، باید بگویم که زمان‌بر است و ذوب‌آهن با یک سال و دو سال نمی‌تواند به این مهم دست پیدا کند؛ ضمن اینکه مهم‌ترین عامل موفقیت سبزپوشان هواداران بودند که متأسفانه شرایط به‌گونه‌ای پیش رفت که تعداد کمی از هواداران در فولادشهر حضور پیدا می‌کردند، همه‌چیز برای موفقیت این تیم باید دست به دست هم دهد و از کارخانه تا بازیکنان باید متحد شوند تا گاندوها به اوج بازگردند.

وی خاطرنشان کرد: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و با وجود اینکه این جدال برای هر دو تیم دشوار است به عنوان یک هوادار ذوب‌آهن برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

کد خبر 682288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.