رقابت ۳۰ تیم در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج استان کرمان

رئیس سازمان فضای مجازی و سایبری سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ۳۰ تیم در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای بسیج استان کرمان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین باقری امروز_ چهارشنبه یکم شهریورماه_ در آئین افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوای بسیج در رفسنجان، با اعلام این خبر اظهار کرد: در جنگ جهانی رسانه‌ای، باید پیشرفت دولت را به شکل هنرمندانه روایت کرد.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی مظلوم شناخته شده است، گفت: در عرصه نظامی با توکل بر خدا و تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی، حمله نظامی را بلا اثر کردیم و دشمن اکنون حرف گزینه نظامی را تکرار نمی‌کند.

رئیس سازمان فضای مجازی و سایبری سپاه ثارالله استان کرمان در ادامه با اشاره به مشارکت ۳۰ تیم تولید محتوا، از افزودن بخش پوستر در رویداد پنجم خبر داد و افزود: این بخش به منظور کیفی بخشی به رویداد با حضور هنرمندان خبره استان اضافه شده است.

وی با بیان اینکه تیم‌های شرکت‌کننده در پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال با محوریت دستاوردهای مس و آسیب‌های اجتماعی نیز آثاری را ارائه خواهند داد، گفت: امیدواریم با تولید محتوای مؤثر و جریان‌ساز سهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم‌.

باقری با اشاره به اینکه استان کرمان هرساله در بخش‌های انیمیشن و نرم افزار رتبه اول تا سوم کشوری را به خود اختصاص داده است، گفت: علی‌رغم حضور شهرستان‌های بزرگ در رویداد، استان کرمان همواره حرف اول را می‌زند و پروژه‌های ملی به تیم‌های کرمانی واگذار می‌شود.

کد خبر 682259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.