احتمال وقوع دمای ۵۰ درجه و بالاتر در خوزستان

مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در روزهای پنجشنبه و جمعه وزش بادها در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی متوسط گاهی شدید خواهد بود. وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر را در برخی نقاط استان و بعضاً رخداد دمای ۵۰ درجه و بالاتر را به ویژه در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی در امروز و فردا و روز جمعه پیش‌بینی می‌کنیم.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی تا اواسط وقت امروز جریانات جنوبی و مرطوب، سبب افزایش رطوبت، شرجی و بعضاً مه رقیق در مناطق ساحلی، جنوبی، شرقی، غربی و مرکزی خواهد شد.

وی افزود: امروز هم با توجه به انباشت رطوبت و ضرایب بالای ناپایداری، رشد ابرهای همرفتی، و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده و تندبادهای لحظه‌ای در برخی نقاط استان بویژه مناطق شمالی و شرقی وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان خوزستان ادامه داد: روزهای پنجشنبه و جمعه وزش بادها در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی متوسط گاهی شدید خواهد بود. وقوع دماهای ۴۹ درجه و بالاتر را در برخی نقاط استان و بعضاً رخداد دمای ۵۰ درجه و بالاتر را به ویژه در مناطق جنوبی و غربی و مرکزی در امروز و فردا و روز جمعه پیش بینی می‌کنیم.

وی اضافه کرد: رطوبت نسبی در چهار شهر استان به بالای ۷۰ درصد رسید به این ترتیب که در ماهشهر و هندیجان به ۷۸ درصد، کشاورزی اهواز ۷۴ و شادگان ۷۲ درصد رطوبت نسبی گزارش شده است.

کد خبر 682251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۰۲
    0 0
    پختیم تو این گرما خداااااا،😭😭😭😭