آتش‌سوزی گسترده در سوله انبار فوم در شهرک صنعتی شیراز

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از وقوع حادثه آتش‌سوزی گسترده در سوله انبار فوم در شهرک صنعتی شیراز، خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، «محمدجواد مرادیان» امروز _چهارشنبه یکم شهریور_ در این زمینه اظهار کرد: صبح امروز پس از اعلام به مرکز پیام اورژانس فارس مبنی بر آتش سوزی در سوله انبار فوم در شهرک بزرگ صنعتی شیراز، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سوپروایزر عملیات اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه همزمان با اعلام آتش‌سوزی و اعزام نیروها، به بیمارستان‌های سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمؤمنین (ع)، شهید رجایی و نمازی شیراز آماده باش اعلام شده است، افزود: در همین راستا، اطلاع رسانی به بهداشت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز از سوی مرکز هدایت عملیات بحران اورژانس، انجام شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: این حادثه ۲۰ مصدوم داشت که ۱۸ مصدوم استنشاقی و گرمازدگی و دو مصدوم نیز سوختگی ۷۰ درصد داشتند که هر دو مصدوم برای دریافت خدمات درمانی به بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمؤمنین (ع) منتقل شدند.

کد خبر 682249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.