آغاز طرح عملیات پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز شهرهای لرستان

طرح عملیات مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با تدابیر سرداریحیی الهی فرمانده انتظامی استان و حضور میدانی جانشین فرمانده انتظامی لرستان در شهرستان خرم آباد و دیگر شهرستان‌های استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ ابدال چگنی امروز یکم شهریورماه جانشین انتظامی استان در حاشیه این طرح گفت: مجموعه انتظامی استان با اقتدار و هوشیاری کامل و با اشراف اطلاعاتی در راه اعتلای امنیت و آرامش مردم با تمام توان اقدام خواهد کرد، همانطور که فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ابلاغ فرمودند؛ در راه تأمین امنیت و آرامش مردم، آرامش و امنیت خود را فدای امنیت و آرامش مردم خواهیم کرد.

وی اظهار کرد: طرح عملیات مشترک پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز با تدابیر سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی استان و حضور میدانی سرهنگ فرهاد ابدال چگنی جانشین فرمانده انتظامی لرستان در شهرستان خرم آباد و دیگر شهرستان‌های تابعه آغاز شد.

جانشین انتظامی استان لرستان افزود: از همراهی قاطبه مردم ولایت مدار و شهید پرو ر استان لرستان که در اجرای مأموریت‌های انتظامی با فرزندان خود در مجموعه انتظامی سراسر استان همراهی می‌نمایند، تشکر و قدردانی نموده و از حمایت‌ها و همراهی‌های خوب و بی دریغ دستگاه محترم قضائی استان که همیشه یاور و پشتیبان انتظامی در اجرای مأموریت‌ها هستند کمال تشکر و امتنان را داریم.

کد خبر 682247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.