باید برای افزایش رضایت‌مندی شهروندان تلاش مضاعفی داشته باشیم

شهردار مبارکه گفت: عملکرد تمامی واحدهای شهرداری در سطح شهر و محلات قابل قبول است اما باید برای افزایش رضایت‌مندی شهروندان تلاش مضاعفی داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، محمدمهدی احمدی امروز _چهارشنبه یکم شهریورماه_ در آئین تکریم و معارفه سرپرست معاونت عمران شهرداری مبارکه با قدردانی از مجموعه اقدامات انجام‌شده در سطح شهر و محلات اظهار کرد: عملکرد تمامی واحدهای شهرداری در سطح شهر و محلات قابل قبول بوده و باید برای افزایش رضایت‌مندی شهروندان تلاش مضاعفی داشته باشیم.

وی افزود: کسب رضایت شهروندان در اجرای پروژه‌های عمرانی در دستور کار شهرداری قرار دارد و امیدواریم با تکمیل پروژه‌های عمرانی، رضایت مردم را در بهره‌مندی از پروژه‌های تعریف‌شده شاهد باشیم.

شهردار مبارکه با اشاره به پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهرداری خاطرنشان کرد: چندین پروژه عمرانی که در این دوره آغاز شده با پیشرفت خوبی همراه بوده و به زودی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: با توسعه همه جانبه شهر می‌توانیم در راستای اهداف این دوره مدیریت شهری گام‌های مؤثری برداریم.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از زحمات احمد جمشیدی معاون اسبق عمران شهرداری و مهدی سلیمانی سرپرست این معاونت تقدیر و حسین خدارحمی به عنوان سرپرست معاونت عمران شهرداری مبارکه منصوب شد.

کد خبر 682243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.