جنگ رسانه‌ای دشمن علیه ملت ایران در طول تاریخ سابقه نداشته است

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید وامورایثارگران گفت: این جنگ رسانه‌ای که دشمن علیه ملت ایران به راه انداخته است، در طول تاریخ سابقه نداشته است و هیچ کشوری نبوده که درگیر چنین جنگی شده باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام سید رمضان موسوی‌مقدم که در نخستین سفر استانی‌اش به اصفهان سفر کرده است، عصر امروز_ چهارشنبه یکم شهریورماه_ در آسایشگاه جانبازان شهید مطهری حضور پیدا کرد و با دلیرمردان عرصه دفاع مقدس به گفت‌وگو نشست.

وی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام گرم و محبت‌آمیز رهبر انقلاب خدمت این جانبازان عزیز اظهار کرد: امیدواریم این ارتباط و دیدارها استمرار داشته باشد تا هم بخشی از مشکلات شما رفع شود و هم خواسته‌هایی که از شما بزرگواران را داریم، مطرح شود.

در یک جنگ رسانه‌ای نابرابر قرار گرفته‌ایم

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه هم‌اکنون در شرایط بسیار سختی به‌سر می‌بریم، افزود: با سابقه ۲۴ ساله رسانه‌ای که دارم و در سمت‌های مختلف در سازمان صداوسیما فعالیت داشته‌ام باید بگویم در هیچ دوره‌ای به اندازه شرایط کنونی اوضاع سخت نبوده است.

وی گفت: اکنون در یک جنگ رسانه‌ای نابرابر قرار گرفته‌ایم، البته این جنگ از همان آغاز پیروزی انقلاب اسلامی شروع شد و دشمنان علیه ملت ایران دست به اقدامات فراوان و توطئه‌های گوناگون زدند و با همین جنگ رسانه‌ای ما را هشت‌سال درگیر کردند.

حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم با بیان اینکه هم اکنون جنگ رسانه‌ای شدیدتری علیه کشورمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی در جریان است، افزود: امروزه تمام جنگ‌هایی که با ما در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی داشتند را در جنگ رسانه‌ای همه را تجمیع کرده‌اند.

جنگ رسانه‌ای دشمن علیه ملت ایران در طول تاریخ سابقه نداشته است

وی اضافه کرد: در جنگ رسانه‌ای که جنگ شناختی هم می‌گویند، مبارزه نرم و آرام از طریق رسانه انجام می‌شود و در این جنگ که به آن جنگ بهداشتی نیز گفته می‌شود، خونی ریخته نمی‌شود، اما بنیان‌ها فرو ریخته و ریشه‌ها زده می‌شود.

جانبازان و ایثارگران از دلایل ناکامی دشمنان در جنگ رسانه‌ای علیه ملت ایران هستند

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر اینکه این جنگ رسانه‌ای در طول تاریخ سابقه نداشته است و هیچ کشوری هم سراغ نداریم که این‌طور درگیر این جنگ باشد، گفت: این دشمنی که با کشور ما شده و با آن میزان رسانه‌هایی که ایجاد کرده‌اند و توطئه‌های گوناگونی که علیه ما انجام می‌دهند، در هیچ کجا سابقه نداشته است‌.

وی با بیان اینکه تاکنون در هیچ کشوری سابقه‌ای مبنی بر اینکه یک نظام و مردمش را در تنگنا قرار دهند و از طریق یارگیری در داخل بخواهند به آن ضربه بزنند، وجود نداشته است، گفت: مسئله عجیب و پیچیده‌ای است که شبکه‌های زیادی راه‌اندازی کنند و برای این راه‌اندازی بودجه نیز در نظر بگیرند.

حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم ادامه داد: این تبلیغات گسترده دشمن علیه کشورمان را که می‌بینیم تازه به عمق کاری که بنی‌امیه علیه حضرت علی (ع) انجام دادند و کار را به جایی رساندند که وقتی گفته شد امیرالمومنین (ع) در مسجد به شهادت رسیده‌اند، مردم گفتند مگر علی نماز می‌خواند، پی می‌بریم.

نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه این ضربات اخیری که به کشور ما وارد شد و خسارات زیادی به بار آورد ناشی از همین جنگ رسانه‌ای بود، گفت: خود مقامات کشورهای اروپایی و آمریکایی اذعان داشته‌اند که این همه تبلیغات و توطئه‌ها را در هر جای دیگری انجام داده بودیم منجر به سقوط حکومتشان می‌شد.

وی، جانبازان و ایثارگرانی را که هنوز سر عهدی که با یاران شهیدشان برای حفظ و نگهداری از انقلاب بسته‌اند، هستند از جمله دلایلی بر شمرد که موجب ناکامی دشمنان این خاک شده است.

حجت‌الاسلام موسوی‌مقدم از ایثارگران درخواست کرد برای مقابله با این جنگ رسانه‌ای و هجمه شدید دشمنان علیه ملت ایران دست به تولید محتوا بزنند، روشنگری داشته باشند و دورغ‌های دشمن را افشا کنند.

نماینده‌ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان این دیدار گفت: باید با حضور گسترده و تأثیرگذار در فضای مجازی به مقابله با دشمنانی رفت که بر اندام باطل لباس حق می‌پوشانند و به دنبال عوض کردن جای جلاد و شهید هستند.

کد خبر 682236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.