دستگیری سارقان اسکیمری در کرمانشاه / برداشت ۲۰ میلیارد ریالی از حساب ۹۰ شاکی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: کارشناسان پلیس فتا با دریافت شکایت ۹۰ نفر از شهروندان استان کرمانشاه، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و متوجه شدند اعضای یک باند سه‌نفره با استفاده از دستگاه اسکیمر و کپی کارت بانکی شهروندان، حدود ۲۰ میلیارد ریال از حساب آن‌ها خارج کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مهدی حاجیان امروز _ چهارشنبه یکم شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس فتا مبنی بر برداشت غیرمجاز مقدار زیادی وجه از حساب آن‌ها، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با دریافت شکایت ۹۰ نفر از شهروندان استان کرمانشاه، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و متوجه شدند اعضای یک باند سه‌نفره با استفاده از دستگاه اسکیمر و کپی کارت بانکی شهروندان، حدود ۲۰ میلیارد ریال از حساب آن‌ها خارج کرده‌اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: شگرد این افراد به این شکل بود که در محورهای پرتردد توقف و در پوشش فروش غذاهای خانگی با دستگاه اسکیمری که در اختیار داشتند اقدام به کپی‌برداری از کارت بانکی افراد خریدار می‌کردند و در فرصت مناسب حسابشان را خالی می‌کردند.

سردار حاجیان اضافه کرد: مأموران در گام بعدی و با انجام کارهای اطلاعاتی و مراقبت‌های شبانه روزی موفق به شناسایی هر سه عضو باند شدند و در عملیاتی حساب شده آن‌ها را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ممکن است این افراد شاکیانی از دیگر استان‌های کشور نیز داشته باشند، گفت: متهمان دستگیر شده تاکنون چهار میلیارد ریال از مبالغ غیرمجاز برداشت را خرید کرده‌اند، اما مابقی وجه برداشت شده کماکان در حساب این افراد است که به زودی تحویل شاکیان و مالباختگان خواهد شد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه از شهروندان خواست تا ضمن اینکه از مراکز معتبر خرید کنند، به هیچ عنوان رمز کارت بانکی خود را در اختیار فروشندگان قرار ندهند.

کد خبر 682209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.